אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה

מופע טלפתיה ואמנות חושים שמגיע עד אליכם לצור הדסה המציג קריאת מחשבות והשפעה על המוח ברמה הגבוהה ביותר שיש! קטעים מהמופע זכו בפרסים (ההישג הגדול ביותר - מקום ראשון באליפות הארץ לקוסמים 🏆). המופע גם מדהים וגם מצחיק והוצג כבר במדינות: ישראל, הודו, ניו יורק, לוס אנג'לס ואיטליה. אם ברצונכם להזמין אמן חושים שמגיע לצור הדסה, התקשרו עכשיו: 077-804-3058

5/5
נגן וידאו
נגן וידאו

למה לבחור דווקא באמן החושים ירון זיגי

המלצות על אמן החושים ירון זיגי

המלצה-על-אמן-חושים-9
המלצה-על-אמן-חושים-7
המלצה-על-אמן-חושים-6
המלצה-על-אמן-חושים-5
המלצה-על-אמן-חושים-3
המלצה-על-אמן-חושים-4
המלצה-על-אמן-חושים-2
המלצה-על-אמן-חושים-1
המלצה-על-אמן-חושים-8

הפקת אירוע, בין אם מדובר על חתונה ובין אם מדובר על יום הולדת, היא אתגר לא פשוט, אשר דורש מהמפיק אחריות רבה, הכוללת בין היתר ארגון של פעילות כלשהי, בהתאם כמובן, לבקשת בעל האירוע. ובכן בדיוק לשם כך, אחת הפעילויות המוצלחות והאיכותיות ביותר לאירועי יום הולדת, היא מופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה. למה? כל הפרטים לפניכם.

 

אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה – כל מה שחשוב לדעת

ראשית כל, לפני שנבין לעומק יותר מיהו אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה, חשוב להבין מה זה בכלל אמנות חושים ומה תפקידו של אמן החושים. אם כן, אמנות חושים היא למעשה היכולת של אדם מסוים לבצע תרגילים המבוססים על עבודה עם החוש השישי, אשר מתפרש במקרה זה, בתור היכולת של אמן החושים לתקשר באופן על טבעי. על כן, מופעים של אמני חושים נחשבים בעיני רבים כמופעים על חושיים, אשר נשגבים מבינתנו, ועל כן הצפייה בהם כה מרהיבה.

 

אילו תרגילים יכול לבצע אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה?

יכולותיו של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה, אינם נעצרים באמנות החושים. זאת כמובן, מאחר שאמנות החושים מאפשרת ביצוע של תרגילים רבים אשר מבוססים על עקרונותיה השונים. אם כן, לפניכם התרגילים העיקריים אשר מתבצעים במהלך מופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה.

  1. תרגילי קלפים – תרגילי קלפי אמנם מזוהים עם זריזות הידיים של קוסמים, אך כאשר מדובר על אמני חושים, תרגילי הקלפים עולים שלב אחד ברמת היכולות והביצועים שלהם.
  2. טלפתיה – טלפתיה היא למעשה היכולת של אמן החושים לשלוט על פעולותיו של אדם אחר ללא שימוש בחושים הבסיסיים. יכולת זו, באה לידי ביטוי בצורה מרשימה ובדרכים מגוונות.
  3. קריאת מחשבות – קריאת המחשבות גם היא אחת הדרכים הנפוצות של אמני חושים לבצע תרגילים מיוחדים ומרתקים, אשר יסעירו אתכם בכל פעם מחדש.

 

כיצד מתבצע מופע חושים?

כל מופע חושים מתבצע באופן דומה אך מעט שונה, בהתאם לגורמים שונים כגון סוג האירוע בו המופע לוקח חלק, סוג הקהל ועוד. אם כן, כאשר מדובר על מופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה, המופע מורכב משלושה שלבים מרכזיים.

שלב ראשון – הכרת הקהל וחתן/כלת יום ההולדתהשלב הראשון במופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה, כולל היכרות של אמן החושים עם האנשים במופע לרבות חתן או כלת יום ההולדת. שלב זה מיועד בעיקר עבור בניית קשר מסוים בין אמן החושים לקהל, אשר יעזור לו מאוחר יותר לבצע את תרגילי החושים השונים.
שלב שני – מהלך המופעהשלב השני הוא כמובן ביצוע המופע עצמו, אשר כולל את מרבית התרגילים בהתאם לסוג הקהל, ולבקשות מארגן האירוע. זאת כמובן, מתבצע תוך השמת חתן או כלת יום ההולדת במרכז, ושילובם במופע באופן פעיל.
שלב שלישי ואחרון – סיוםהשלב השלישי והאחרון במופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה הוא שלב סיום המופע. חלק זה במופע זוכה לשלב בפני עצמו, מאחר שהתרגיל המתבצע בו הוא לרוב התרגיל המרהיב ביותר. זאת, בכדי להשאיר לקהל טעם טוב הן מהמופע והן מהאירוע כולו.

 

אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה – רק לילדים?

אחת השאלות הגדולות שנשאלות פעמים רבות אודות מופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה, היא האם המופע מתאים רק לילדים, או ליתר דיוק – לאילו גילאים מתאים מופע חושים ליום הולדת. ובכן התשובה בדבר שאלת הגיל היא חד משמעית, מופעי חושים מתאימים לימי הולדת של כלל הגילאים. החל מאירועי בר ובת מצווה ועד לאירועי יום הולדת לגילאי 50 ומעלה. כמובן שכל מופע מתאים עצמו לסוג הקהל ולגילו, אך ברמת העיקרון, מופעי חושים מתאימים לכלל הגילאים.

 

האם יש דרך להתכונן למופע חושים?

כחלק מתהליך ההכנות ליום ההולדת עצמה, נדרשים לעיתים הכנות גם עבור מופע החושים המתרחש בה, במיוחד אם מדובר באירוע יום הולדת אשר מתרכז סביב מופע החושים. אם כך, כיצד ניתן להתכונן למופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה?

  • וודאו מול אמן החושים האם יש צורך בהכנות במה וציוד לוגיסטי כגון תאורה מיוחדת, רמקולים וכו'. לעיתים ההכנה הזו תבוצע על ידי אמן החושים עצמו, ולעיתים תצטרך להתבצע על ידכם.
  • וודאו כי המופע יכול להתקיים במקום יום ההולדת המתוכנן, וכי אמן החושים מודע לאופי המקום.
  • וודאו מול אמן החושים כי הוא יודע מה טווח הגילאים של הקהל, בכדי שיוכל להתאים את המופע.

 

עד כמה מוסיף אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה?

שאלת נוספת שנשאלת רבות בנידון, היא למה דווקא מופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה? התשובה לכך אם כן, טמונה ביכולות של אמן החושים לרתק את הקהל, ולהוות מוסף רב ליום ההולדת. ראשית כל, אמן חושים מקצועי ואיכותי, מעמיד במהלך המופע את חתן או כלת יום ההולדת, ובכך גורם לאירוע להיות מהנה ומשמעותי יותר עבורם. בנוסף לכך, מופע חושים אינו משאיר בצד את המשתתפים באירוע יום ההולדת, ומשתף גם אותם במופע. בכך, גם המשתתפים נהנים מחוויה על חושית אקטיבית. כל זאת כמובן, במקביל לצפייה בתרגילים מרהיבים המתבצעים על ידי אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה ומשאירים את כולם המומים ופעורי פה.

 

מה חשוב שיהיה לאמן חושים?

מלבד היכולת של אמן חושים להפוך כל אירוע לחוויה על חושית, ישנם מספר דברים שחשוב שיהיו לו, על מנת להביא את יכולותיו למימוש מקסימלי.

  • חוש לקהל – אמן חושים טוב, במיוחד כאשר מדובר על אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה, צריך להיות בעל יכולת קריאה טובה של הקהל מולו הוא עומד. יכולת זו מבססת תרגילים רבים במופע, ומאפשרת לאמן החושים לבצע את המופע בצורה איכותית הרבה יותר.
  • ידע וניסיון – אמן חושים איכותי נמדד בידע ובניסיון שיש לו בתחום. מדד זה מסייע לנו, כאחראים על האירוע, להיות בטוחים שהמופע יהיה מתאים ותואם עבור יום ההולדת, וכן מעיד על איכות המופע.

 

איך לבחור אמן חושים בצורה הטובה ביותר?

בחירה באמן חושים אינה נופלת בחשיבותה מכל שלב אחר הקשור במופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה. זאת כמובן, מאחר שבחירה נכונה באמן חושים, מעלה את רמת האיכות של המופע עצמו. ובכן, הדרך היעילה והטובה ביותר למצוא אמן חושים טוב, היא בעזרת חוות דעת והמלצות. ניסיון הוא המדד הטוב ביותר, ועל כן המלצות מפי אנשים שחוו את המופע הן הדרך הטובה ביותר להצביע על אמן חושים טוב.

 

כמה עולה אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה

מחיר מופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה אינו נמדד, אלא בהתאם לאירוע יום הולדת ספציפי. זאת, מאחר שכל אירוע דורש דברים שונים מאמן החושים, בין אם באורך המופע, בתכני המופע, בקשות מיוחדות ועוד. אם כן, בכדי לדעת בכל זאת מה יהיה מחיר מופע של אמן חושים ליום הולדת בצור הדסה התואם את צרכיכם, נהוג לבקש מאמן החושים הרלוונטי הצעת מחיר אודות המופע הרצוי. הצעת מחיר זו מבוססת על הדרישות והבקשות שלכם, ומהווה את המחיר הקרוב ביותר למחיר הסופי. כך למעשה, תדעו מה מחיר המופע, והאם הוא עומד בתקציב שהצבתם עבור פעילות ליום ההולדת.

אמן חושים בצור הדסה מסוגל לבצע מגוון רחב של קסמים שיבדרו את הקהל, מתרגילי קלפים ועד לטלפתיה וקריאת מחשבות.

אמן חושים בצור הדסה יודע להתאים את עצמו לכל אופי של אירוע, ממופעים לילדים קטנים ועד לקהל של מבוגרים, עם סל של טריקים וקסמים בהתאם לכל אוכלוסיית גיל.

יש לוודא מול האמן את כל הלוגיסטיקה הדרושה לו בשביל המופע ואם האמן מוכשר מספיק בשביל להופיע מול אוכלוסיית הגיל שאתם מתכננים.

לא מדובר במחיר אחיד לכל המופעים, אלא כל מופע שונה מקודמו בהתאם לבקשת הקהל והמיקום שבו מתקיים המופע. לכן, מומלץ לבקש מאמן החושים הצעת מחיר שמותאמת למופע שלכם ולדרישות שלכם מהמופע.

דילוג לתוכן