מופע על חושי בסולם

התאריכים נתפסים במהירות - אל תִּסְתַּכְּנוּ!

מופע טלפתיה ואמנות חושים שמגיע עד אליכם לסולם המציג קריאת מחשבות והשפעה על המוח ברמה הגבוהה ביותר שיש! קטעים מהמופע זכו בפרסים (ההישג הגדול ביותר - מקום ראשון באליפות הארץ לקוסמים 🏆). המופע גם מדהים וגם מצחיק והוצג כבר במדינות: ישראל, הודו, ניו יורק, לוס אנג'לס ואיטליה. אם ברצונכם להזמין אמן חושים שמגיע לסולם, התקשרו עכשיו: 077-804-3058

5/5
נגן וידאו
נגן וידאו

למה לבחור דווקא במופע על חושי של ירון זיגי

המלצות על המופע העל חושי של ירון זיגי

המלצה-על-אמן-חושים-9
המלצה-על-אמן-חושים-7
המלצה-על-אמן-חושים-6
המלצה-על-אמן-חושים-5
המלצה-על-אמן-חושים-3
המלצה-על-אמן-חושים-4
המלצה-על-אמן-חושים-2
המלצה-על-אמן-חושים-1
המלצה-על-אמן-חושים-8

מארגנים אירוע ומחפשים אטרקציה שתגרום לקהל שלכם לא לשכוח את האירוע לעולם? הגעתם למקום הנכון! מופע על חושי בסולם מהווה את האטרקציה הטובה ביותר עבור כל אירוע ואירוע באשר הוא, אשר מעוניין להיות אירוע חוויתי, מהנה, מעורר חושים ובלתי נשכח. מופעים על חושיים כוללים מגוון של להטוטים ותרגילים אשר גורמים לקהל ליהנות ולצבור חוויות שיזכרו לעוד שנים רבות. רוצים לדעת עוד? הכל כאן לפניכם.

 

מה זה מופע על חושי בסולם?

הדבר הראשון שחשוב להבהיר, וליישר קו אודותיו, הוא השאלה – מה זה בכלל מופע על חושי בסולם? ובכן, מופע על חושי בסולם הוא למעשה מופע אשר מבוסס כולו על אמנות החושים. אמנות החושים היא תחום אשר עוסקים בשליטה ותקשורת על חושית בין שני גורמים, כאשר במקרה זה מדובר על אמן חושים אשר שולט ומתקשר באופן על חושי, קרי ללא שימוש בחמשת החושים הבסיסיים, עם אדם או חפץ אחר. מופעים על חושיים בסולם מהווים את המופעים החווייתיים ביותר, וכל מופע ומופע הופך לחוויה בלתי נשכחת בתוך מספר רגעים.

 

מופע על חושי בסולם – מה הופך אותו לחוויה בלתי נשכחת?

מלבד הלהטוטים והתרגילים השונים אשר מתבצעים כחלק ממופע על חושי בסולם, המופע ניחן במספר תכונות אשר הופכות אותו לחוויה בלתי נשכחת פעם אחר פעם.

אנרגיות כל אמן חושים אשר מבצע מופע, מקיים אותו בשילוב עם אנרגיות רבות. זאת בכדי להלהיב את הקהל, ולגרום לו לשתף עם אמן החושים פעולה, מתוך רצון וזרימה.
להטוטים ותרגילים מעוררי השתאותכאמור, כלל התרגילים המבוצעים במהלך מופע על חושי, מבוססים על שילובים של עקרונות שונים של אמנות החושים, ובכך מעוררים השתאות גדולה יותר ויותר בכל פעם מחדש.
מופע אקטיבימופע על חושי בסולם משלב בתוכו, במקרים רבים ובמידת האפשר, את הקהל הצופה במופע. עובדה זו, הופכת את המופע לחוויה אקטיבית ולא פסיבית, ובכך הקהל צובר זיכרונות חיוביים ומהנים הרבה יותר.

 

אילו תרגילים ולהטוטים מבצע אמן חושים במופעיו?

כאמור וכפי שניתן להבין בבירור, מופע על חושי בסולם כולל להטוטים ותרגילי חושים שונים, אשר מבוססים כמובן על עקרונותיה של אמנות החושים. את מגוון התרגילים, ניתן לחלק על פי עקרונותיהם העיקריים, מאחר שכל תרגיל מבוסס על מספר עקרונות, וכן קיימים אינספור דרכים לבצע את התרגילים השונים.

 

תרגילים המבוססים על קריאת מחשבות

תרגילי קריאת מחשבות מהווים את התרגילים הנפוצים ביותר. תרגילים אלו מאפשרים לאמן החושים לדעת על מה אדם אחר חושב, ולפעול בדרכים שונות, בהתאם לרצונו. סביב כך, אמן החושים יכול לבנות להטוטים רבים ומגוונים.

 

תרגילי טלפתיה

תרגילים המבוססים על טלפתיה הם למעשה תרגילים שמערבים את הקהל. תרגילים אלו נבנים על העובדה שאמן החושים מסוגל לתקשר באופן על חושי עם אדם העומד מולו, ובכך לדעת מה הוא חושב, וכן, במקרים מסוימים, לשלוט על מחשבותיו בדרך כזו או אחרת.

 

תרגילי טלקינזיס

תרגילי טלקינזיס הם למעשה תרגילים המבוססים על היכולת של אמן החושים לשלוט על חפץ זר כלשהו. תרגילים אלו באים לידי ביטוי בדרכים שונות כגון גרימה לחפצים לרחף, גרימה לחפצים לזוז ועוד.

 

כיצד מתנהל מופע של אמן על חושי?

מופע על חושי בסולם אשר מתבצע על ידי אמן חושים, או אמן על חושי, אינו משתנה בין מופע למופע מלבד התוכן עצמו. כלומר, מבנה האירוע נשאר קבוע כמעט תמיד, ומתחלק לשלושה חלקים עיקריים:

שלב ראשון – שלב ההיכרותשלב זה נועד על מנת לבסס את הקשר בין אמן החושים לבין הקהל, שכן כל המופע מבוסס על כך.
שלב שני – המופע

השלב השני הוא למעשה החלק הגדול והעיקרי במופע, והוא המופע עצמו. חלק זה אם כן, כולל את כל הלהטוטים והתרגילים השונים, כאשר אלו מתבצעים בהתאם לבקשות ולאופי האירוע בו מתבצע המופע.

שלב שלישי – סיום המופעחלק זה במופע נפרד מהשאר בשל העובדה כי הוא מכיל, לרוב, את התרגיל המרשים ביותר במופע. בכך, מסיים אמן החושים עם זיכרון טוב הן מהמופע, ובהתאם גם מהאירוע כולו.

 

מופע על חושי בסולם – על אילו אירועים מדובר?

כפי שנאמר עד כה, מופע על חושי בסולם משתנה בתוכנו ובגורמים נוספים בהתאם לאירוע בו הוא לוקח חלק. אך, על אילו אירועים מדובר בדיוק? ובכן מופעים על חושיים, כמו גם כל שאר האטרקציות, לוקחים חלק באירועים שונים. אם כך, לפניכם רשימה של האירועים העיקריים בהם אמני חושים מבצעים מופע על חושי בסולם.

  • מופע על חושי בסולם כחלק מאירועים עסקיים
  • מופע על חושי בסולם כחלק מאירועי הוכרה שונים
  • מופע על חושי בסולם כפעילות יישובית או מקומית לקהילה מסוימת
  • מופע על חושי בסולם כחלק מאירועי גיבוש כגון אירועי גיבוש לעובדי חברה, לחוגים וכו'.
  • מופע על חושי בסולם כחלק מאירועי שמחות לרבות בר ובת מצווה, מסיבת רווקות ורווקים, ימי הולדת ועוד.

 

כמובן שבכל עת וזמן, אם ישנם אי אילו בקשות מיוחדות מאמן החושים למופע, ניתן לבקשם, ואמן החושים ישמח לשלב אותם במופע, במידת האפשר כמובן.

 

עבור אילו גילאים מתאים מופע על חושי בסולם?

במרוצת הזמן, מופעים על חושיים הופכים למתוחכמים יותר ויותר. על כן, בדומה למופעי קסמים אשר הולכים ונפתחים למנעד גילאים רחב יותר ויותר, גם מופע על חושי בסולם מיועד לכלל הגילאים. בהתאם כאמור, ישנם מופעים על חושיים עבור בר ובת מצווה, אך באותה מידה קיימים מופעים עבור ימי הולדת של מבוגרים בגילאים 40, 50 ואף יותר. כל מופע כמובן, מתאים את תוכנו לטווח הגילאים בקהל על ידי אמן החושים.

 

כיצד להתאים מופע על חושי בסולם לאירוע שלי?

השאלה "האם מופע על חושי בסולם יתאים לאירוע שלי", היא אינה שאלה נכונה. זאת מאחר שכל מופע על חושי יכול להתאים לכל אירוע באשר הוא, ועל כן השאלה צריכה להיות כיצד להתאים, ולא האם ניתן. אם כן, בכדי להתאים את המופע לאירוע שלכם בצורה הטובה ביותר, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן את אמן החושים הרלוונטי בדבר אופיו של האירוע. זאת אומרת, טווח גילאי הקהל, מטרת האירוע, מיקום האירוע, גודל המקום, מאפיינים שונים אודות הקהל ועוד.

 

איך למצוא אמן חושים איכותי?

בכדי למצוא אמן חושים שיהיה איכותי ותואם באופן מושלם לאירוע שלכם, ישנם מספר דברים שחשוב לבדוק ולברר.

  1. וודאו כי אמן החושים הרלוונטי אכן מופיע באירוע שבו אתם זקוקים לו.
  2. חפשו אחר חוות דעת ממקורות שונים וראשונים אודות איכות מופע על חושי בסולם, אשר התבצע על ידי אמן החושים שלכם.
  3. חפשו בעצמכם, או שאלו את אמן החושים אודות תיעודים של מופעים קודמים שביצע. כך תוכלו להתרשם באופן עצמאי.
  4. וודאו כי מחיר המופע עומד בתקציב אשר הצבתם עבור אטרקציה לאירוע.

 

אז כמה באמת עולה מופע של אמן חושים?

מחיר מופע על חושי בסולם, מורכב מגורמים שונים אשר מרכיבים אותו, כאשר בעיקרם עומד סדר גודל האירוע וסוגו. גורם זה, משפיע על גורמים רבים אחרים כגון כמות אנשים, משך זמן המופע, רמת המורכבות של התרגילים השונים באירוע ועוד. על כן, בכדי לקבל את המחיר הטוב ביותר עבורכם, כל שעליכם לעשות הוא לבקש מאמן החושים הצעת מחיר אודות מופע שיתאים לאירוע שלכם. הצעה זו, תתבסס על הנתונים השונים שתספקו לאמן החושים אודות האירוע והבקשות שלכם.

מופע על חושי בסולם מכיל הרבה אנרגיות, משלב אינטראקציה עם הקהל לצד הרבה תרגילים מרהיבים.

תרגילי קריאת מחשבות, טלפתיה וטלקינזיס בעיקר. כמובן שהמופע יכול להכיל תרגילים נוספים בהתאם לבקשת המארגנים.

אירועים עסקיים ואירועי חברה שונים, אירועים קהילתיים, ערבי גיבוש וכמובן שמחות כמו בר ובת מצווה, מסיבות רווקות ועוד.

מופע על חושי יכול להיות מותאם לכל קבוצת גיל, מילדים ועד מבוגרים. הכל לפי שיקול הדעת של אמן החושים באותו מופע.

דילוג לתוכן