מה זה בעצם אמן חושים, והאם יש קשר בין הופעה של אמן חושים לקידום מכירות? אם גם אתם שואלים את עצמכם את שתי השאלות הללו, הגעתם למקום הנכון!
מיהו אמן החושים ירון זיגי?
ברוכים הבאים לאתר של ירון. אז מה זה בעצם אמן חושים? אמן חושים, או בכינוי הידוע 'מנטליסט' הוא אדם שניחן בכוחות מיוחדים, ויש לו יכולות בתחום של קריאת מחשבות, טלפתיה, סוגסטיה וכדומה. ירון זיגי לא מסתפק רק בתחום המנטלי, ומציע בהופעותיו גם קסמים ופעלולים שונים, אחיזת עיניים ועוד.
ירון זיגי הוא מאומני החושים המובילים בארץ. הוא הופיע בפני החברות הגדולות במשק, ומופיע גם באירועי חברה קטנים, באירועים פרטיים ומשפחתיים, ועוד. ירון הופיע גם ברחבי העולם – בארצות הברית, איטליה, קפריסין ואפילו הודו. ירון זכה במקום הראשון באליפות הארץ לקוסמים ולמנטליסטים, כך שבחירה בירון זיגי היא בחירה באמן החושים מספר 1!
איך זה מתחבר לקידום מכירות?
אתם לא הראשונים לשאול, אז בבקשה: בכנסים של קידום מכירות יש לנו כמה מטרות. הראשונה היא כמובן למשוך את תשומת הלב של הקהל, ותהיו בטוחים שלהזמין את ירון להופעה זו בדיוק הדרך למטרה הזו. ההופעה של ירון היא אטרקטיבית, מעניינת, מסקרנת, ולא תשאיר אף אחד אדיש.
הקהל שלכם, אחרי שיצפה בהופעה של ירון, יהיה עירני יותר, במצב רוח מרומם, וכמובן גם פתוח יותר וזורם. ירון בהופעותיו יודע לרכך גם לבבות קשוחים, של אנשי עסקים ממולחים שמצהירים שהם כבר ראו 'הכל'. אנחנו מאמינים להם, כמובן, אבל כל עוד הם לא היו בהופעה של ירון זיגי, אי אפשר לומר שהם ראו הכל, מקסימום ראו את הרוב…
בנוסף, באירועי קידום מכירות פעמים רבות יש צורך אמיתי בהוספת תוכן לאירוע, וזאת מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא משך האירוע. אירוע קידום מכירות צריך להיות מתמשך כדי לאפשר לקהל זמן להתלבטות, התייעצות, העלאת שאלות וכדומה. מצד שני, אירוע ארוך מדי יכול להיות מעייף ולגרום לאנשים לצאת מוקדם ולא להישאר עד הסוף.
סיבה נוספת להוספת תוכן חווייתי היא כמובן כדי למשוך אנשים. כולנו יודעים כמה קשה להוציא אותנו מהבית, על אחת כמה וכמה כאשר רוצים למכור לנו משהו. אם המוכר יציע לנו, בנוסף, להרוויח גם חוויה אטרקטיבית על הדרך – הסיכוי שאכן נגיע לאירוע גדול בהרבה.
אז אנחנו מסכימים שיש צורך בהוספת תוכן לאירוע של קידום מכירות?
מסכימים. והשאלה הבאה היא כמובן, איזה סוג של תוכן כדאי להוסיף? אז נגלה לכם סוד ידוע – דבר ראשון, אוכל. ואם אפשר גם אלכוהול, מה טוב. איזה אוכל מתאים להביא לאירוע, זו כמובן תורה שלמה ונשאיר את הסוגיה הזו למומחים בתחום. אבל אחרי שאכלנו, שבענו, הבטן מלאה והראש רגוע, אפשר לעבור לשלב החוויתי של האירוע.
הזמנה של אמן החושים ירון זיגי לאירוע קידום מכירות היא מתבקשת וכמעט מובנת מאליה. ירון הוא אמן חושים ותיק ומנוסה, שהופיע ברחבי הארץ ובעולם. ירון בהופעותיו יודע לחמם את הקהל, לשלהב ולסקרן. ירון מתמחה בהתאמת ההופעה לאופי הקהל.
לדוגמא, לא דומה קהל ישראלי ממעמד הביניים שמגיע לאירוע קידום מכירות העוסק ברכישת דירות, לקהל של מנכלים ומנהלי כספים שבאים לשמוע על מיכון חדש לעסק. כדי שהאירוע שתפיקו יהיה מוצלח, ויניב את התוצאות הרצויות עבורכם – חשוב להבין מי הקהל שאליו אתם מכוונים ומה המוצר שאתם מעוניינים למכור לו.
אחרי תהליך מיקוד, כשאתם יודעים בדיוק מי הקהל שלכם, מה אתם רוצים למכור, מה מטרות הערב ואיך אתם רוצים שהוא יסתיים, זה הזמן להכניס את ירון לתמונה. יחד עם ירון תוכלו להחליט על אופי ההופעה, משך הזמן שלה, נקודות שתרצו שירון יתייחס אליהן וכן הלאה.
אתם עדיין שואלים את עצמכם כיצד הזמנתו של אמן חושים ירון זיגי תשדרג את האירוע ברמות?
קבלו סיכום קצר וחשוב… ירון זיגי הוא אחד מאמני החושים המובילים בארץ. ירון הופיע בפני קהל מגוון – החל מאנשי עסקים, דרך חברות ציבוריות ופרטיות, וכלה באירועים משפחתיים מסוגים שונים. ירון מופיע גם בפני מוסדות חינוך, אנשי מכירות, ובתקופת הקורונה הוא אפילו פיתח מופע מיוחד בזום. ירון בעל ניסיון בהופעות הן בארץ והן ברחבי העולם, והופיע בעבר במדינות שונות ברחבי הגלובוס. המופע של ירון כולל הדגמות מגוונות, בשיתוף הקהל, של יכולות טלפתיה, קריאת מחשבות וגם קסמים, פעלולים ואחיזת עיניים. הקהל בהופעות של ירון נוטה לשבת על קצה הכיסא, דרוך ומשולהב. שאלה אחת מרחפת באוויר לאורך כל האירוע, והיא 'איך בדיוק הוא עושה את זה, ומה קורה לנו מול העיניים'. קהל כזה, דרוך ועירני, הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו כדי לערוך אירוע מכירות מוצלח. ההופעה של ירון תהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, ותגדיל משמעותית את מספר המגיעים אליו – כי את ירון זיגי, אמן החושים הנודע, אף אדם חכם לא רוצה לפספס.