אמן חושים לאירוע יציאה לפנסיה

יוצאים לפנסיה? ברכות, בריאות ואריכות ימים. אבל להיפרד צריך לדעת איך. חשוב להגיד תודה לכל מי שליווה אתכם בשנים האחרונות. לכן לארגן מסיבה לחגוג את היציאה לפנסיה היא דרך יפה ומכובדת. עכשיו נשאר לחשוב מה ואיך נחגוג את האירוע ומה נעשה שכולם יהיו מרוצים? בדיוק למצב הזה יש פתרון, אמן חושים.

מיהו אמן חושים?

הרעיון העומד מאחורי פעולתו ומרכז ההופעה של אמן החושים הוא היכולת של אמן החושים לשלוט בקהל העומד מולו ולהשפיע על האופן שבו הם חושבים, או מניחים שהם חושבים ללא שימוש באחד מחמשת החושים הבסיסיים שאנו מכירים, שמיעה, ראיה, מישוש, ריח או טעם. בעצם כך אמן החושים גורם לכם לפעול באופן שאתם לא שולטים לגמרי בתהליך.

האופן שבו אמן חושים פועל משפיע על קהל הסובבים אותו בצורה שמשאירה אותם פעורי פה. המשפט הרווח בסיומן של הופעות מסוג זה, הוא איך לעזאזל הם עושים את זה. אמן החושים הוא בעל יכולת להדהים כל קהל, לכן הוא מתאים לכל אירוע.

 

למי הוא מתאים?

אמן החושים הוא מה שנקרא הופעה לכל המשפחה. אם אתם זוכרים אז פעם על קופסאות המשחק היה רשום מתאים לגילאים שבע עד תשעים ותשע. אז זוהי בדיוק ההגדרה לאמן החושים. היכולת של ההופעה להשאיר כל קהל מרותק ומשולהב הן ההוכחה הטובה ביותר לכך שמייצגים של טלפתיה, קריאת מחשבות ועוד משאירים רושם עצום על הקהל.

היתרון הגדול של הופעה מסוג זה, נעוצה בעובדה שכמות הקהל לא משפיעה, אפשר להופיע מול אולם מלא, לגשת לשולחן מסוים באירוע ולהרשים את היושבים, או לחלופין לעמוד מול אדם אחד ולהדהים אותו. אירוע שיש בו אמן חושים ירתק את כלל האורחים באופן מידי מקטן ועד גדול. אין אחד שלא נדהם מהמופע.

ירון זיגי אמן חושים

 

מה הקשר בין אמן חושים לאירוע יציאה לפנסיה

ברכות הגעתם לגיל שאתם לוקחים הפסקה מהעבודה הקשה שעשיתם כל החיים. לאחר שנים ארוכות של עבודה, אתם רוצים לציין את המאורע באופן שיכבד אתכם ומצד שני אירוע שיזכרו אותו. במצב הזה הזמנתו של אמן חושים לחגיגת יציאה לפנסיה היא פתרון מושלם ומפתיע.

אירוע יציאה לפנסיה יורכב מאוכלוסייה שככל הנראה פחות תתחבר לאירוע סוער וישמחו להנות ממופע בידורי שישמוט להם את הלסת, כל זה מבלי לקום מהכיסא. העובדה שהזמנתם אמן חושים למסיבה שלכם תסיר כל דאגה מליבכם. אתם לא צריכים כלום. הכל יהיה באחריותו וטיפולו של האמן. את או אתה שהזמנתם את המופע תצטרכו רק לשבת ולהנות מהמופע ולגרוף את המחמאות.

 

אירוע שלא יפסיקו לדבר עליו

הדבר הכי כיף שיכול להיות למי שמארגן אירוע, הוא לקבל תגובות טובות ומחמאות על האירוע שהכנתם מכל מי שהיה במסיבה. במיוחד עם אתם יוצאים לפנסיה, כך תוכלו לשמר עוד סיבה להיות בקשר עם החברים לעבודה. מי שיזמין אמן חושים לאירוע יציאה לפנסיה, ייהנה ממחמאות ופידבק חיובי. התופעה של אנשים שיוצאים מההופעה של אמן החושים כאשר הם תופסים את הראש וממשיכים להרהר עוד זמן רב במה שהם ראו על הבמה, היא תופעה שתביא לכך שהאירוע שלכם יהיה כזה שלא יפסיקו לדבר עליו.

 

איך זה עובד?

אז מה בעצם אמן חושים עושה? אמן החושים פועל במספר אופנים שתכלית מטרתם היא שליטה על היכולת של אנשים לחשוב. בתוך אלמנטים של מופע בידורי ומלא הומור אמן החושים "משתלט" על הראש של האורחים במספר צורות.

  • קריאת מחשבות. היכולת להבין מה חולף במוחו של אדם ללא שימוש נראה לעין באחד מחושי של האדם שמולו.
  • חיזוי עתידות. האפשרות לנבא מה יקרה בעתיד המיידי בצורות ואופנים שונים.
  • עולם התת מודע. לאמן החושים יש את היכולת "להבין" מה מתרחש בראשו של אדם.
  • תקשורת על חושית. תקשור בין אמן החושים לבין אנשים אחרים ללא שימוש בחושים הבסיסים שלנו.
  • יכולת טלפתית. תקשור עם המחשבות של אנשים בצורה על חושית.

 

מי אני

שמי ירון זיגי ואני אמן חושים. אני משלב במופע שלי טלפתיה וקריאת מחשבות, באופן שמשפיע על המוח בצורה הכי גבוהה שיש. המופע קולח מתובל בהומור והפתעות לרוב, כאשר המוטיב המרכזי החוזר הוא, איך למען השם הוא עושה את זה. אני אחד מאמני החושים הבולטים והפעילים בארץ בשנים האחרונות ובאמתחתי גם זכיה באליפות הארץ לקוסמים. זכיתי להופיע בפני חברות גדולות בארץ ובעולם, הופעתי במדינות רבות ובשפות שונות. היתרון שאני אוהב להיעזר בו הוא היכולת שלי להשתלב בכל סוג של קהל ואוכלוסייה בכל מקום שאני מגיע אליו. עם רזומה עשיר של אלפי הופעות ואין ספור לקוחות מרוצים, אשמח מאד להיות חלק מהאירוע הבא שלכם.

 

סיכום

חגיגות היציאה לפנסיה יש בהם מכל העולמות. יש שמחה על הצורך להפסיק לעבוד, יש בהם צער על כל שאתה מפסיק לעשות את מה שעשית כל חייך. אתה שמח על הזמן הפנוי שייווצר לך ואתה מודאג ממנו באותה צורה. לפחות במסיבה שתארגנו לחברה, אמן החושים יוודא שאתכם לא ישכחו.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן