אמן חושים לברית

חשוב להוריד את מפלס הלחץ בחגיגת ברית

חגיגת ברית מילה היא אירוע שמח, החוגג את כניסתו של הרך הנולד אל העם היהודי. למרות השמחה הרבה, לעיתים קרובות בני המשפחה הקרובים חשים בברית מתח רב וחשש, הנובעים מהדאגה שלהם לתינוק ולבריאותו. כדאי מאוד להכניס תכנית אמנותית לחגיגת ברית שתוריד את מפלס החשש והחרדה, ותנסה לשמח, להרגיע ולהסיח את הדעת. אמן חושים לברית יוכל לעשות זאת בצורה מושלמת. אמן חושים לברית ירתק את המוזמנים אל קסמים ומופעים על חושיים הכוללים סוגסטיות וטלפתיה. המופע עצמו יאפשר להורים לדאוג קצת לעצמם במקום לקהל המוזמנים, ויהפוך את הברית למיוחדת ושמחה. אמן החושים ירון פרזי הוא בעל ניסיון בהופעה במגוון עצום של אירועים, מול מגוון קהלים. הופעתו תגביר את השמחה במסיבה, ותהפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת.

 

מה מכילה הופעתו של ירון פרזי לבריתות

הופעתו של ירון פרזי היא הרבה יותר מהופעה של אמן חושים לברית. הופעתו כוללת תרגילים ייחודיים, כאשר אחד ממנו אף זיכה את אמן החושים בפרס רשמי בשנת 2012. ההופעה בברית יכולה לכלול שני חלקים, גם הופעה המתבצעת על במה, וגם הופעות המתבצעות בתוך קהל המוזמנים. תוכלו לבחור לקיים את שתי ההופעות, או להסתפק באחת כרצונכם. שתי ההופעות מכילות מגוון עצום של תרגילים, הכוללים בין השאר:

  • ההופעות בתוך קהל המוזמנים: אמן החושים ירון פרזי יהפוך כל שולחן לבמה, וכל רחבה פנויה לזירה להצגת קסמים ותרגילים ייחודיים. העובדה שהקסמים בתוך קהל המוזמנים מתבצעים מטווח אפסי, דורשת דיוק חסר פשרות, ויכולת לבצע אותם באופן מושלם כך שגם העין החקרנית ביותר לא תבחין בתרגיל. ירון פרזי מבצע בהופעתו תרגילי זריזות ידיים המשלבים הבנה מעמיקה עם התפיסה החושית של הקהל. במהלך ההופעה ייקח ירון פרזי שטר מאחד המוזמנים, ומול עיניו המשתאות ישנה את ערכו של השטר לשטר אחר. הופעה אחרת כוללת תרגילי קלפים מדהימים, תרגילי מטבע ייחודיים, ועוד. תרגיל אהוב במיוחד הוא תרגיל הקובייה ההונגרית, במסגרתו מתבקש אחד מהאורחים לערבב קובייה הונגרית, ואמן החושים, בלי לראות את הקובייה שלו או של האורח, מערבב קובייה נוספת כך שתציג תבנית זהה לחלוטין.

 

  • ההופעה המרכזית: אם תרצו לקיים בברית גם הופעה מרכזית, תקבלו מירון פרזי מופע שרק ילך ויעשה מסעיר יותר ככל שיתקדם. המופע על הבמה כולל תרגילי טלפתיה שיבוצעו על מוזמנים מהקהל, חפצים שיופיעו באורך פלא כאשר אמן החושים רחוק מהם, ואת תרגיל השיפודים מסמר השיער. תרגיל השיפודים כולל הצבה של שיפוד מתכת מאיים בתוך שקית ניר חום, אמן החושים מערבב את השקית עם שקיות אחרות ריקות. נציג מהקהל יצטרך לעלות לבמה, ולומר לירון פרזי באיזה שקית עליו לחבוט בידו החשופה. מתוך 4 שקיות, אחת מכילה את השיפוד והסכנה, ואמן החושים יחבוט בלא פחות מ-3!

 

ירון פרזי הוא בעל יכולת להתאים את ההופעה לאופיו של הקהל

כאשר מקיימים אירוע ברית, למשפחות שונות יש דרישות שונות בנוגע להופעה המתאימה. חלק מהמשפחות יעדיפו הופעה שקטה בתוך הקהל, שמורידה מהם את הנטל והצורך בבידור האורחים ומאפשרת להם להתרכז בהתרגשות האישית שלהם ובתינוק. משפחות אחרות יעדיפו הופעה צנועה ושמרנית יותר מבחינת סגנון הדיבור והקסמים המבוצעים, ומשפחות אחרות ירצו הופעה גדולה ומרשימה ככל שניתן. היתרון הגדול של ירון פרזי הוא שהניסיון והיכולות הגבוהות שלו מאפשרים לו להתאים את המופע באופן מדויק ומושלם אל המשפחה המזמינה אותו. כך, תוכלו לדעת שהאירוע שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר, ותוכלו להירגע ולהתכונן בנחת לאירוע.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן