אמן חושים לאירוע משפחתי

אירוע משפחתי הוא עסק לא פשוט. להזמין אמן שיוכל להחזיק את הקהל לאורך זמן ולייצר חוויה זאת כבר משימה מאתגרת. אין הרבה סוגים של אמנים שפונים לקהלים רחבים באותו הזמן ממש, נדרש כאן כישרון ויכולות לא מבוטלות. אמן חושים הוא הפתרון המושלם לסוג אירוע שכזה, אירוע שצריך להתאים לטווח הגילאים מחמש ועד  תשעים ותשע.

מה זה אמן חושים

אמן חושים פועל על פי רגש ואינטואיציה המניעים אותו הנסמכות על מספר טכניקות קבועות אותן משכלל האמן לידי מקצוענות. אמן החושים איננו קוסם, קוסם פועל בטכניקות קבועות לייצר מצג מסוים אשר פועל לרוב על חפצים דוממים ואיננו נכנס לנפשו של האדם.

אמן החושים לעומתו מזהה אצל הקהל את הנקודות בהם הוא יוכל להשפיע עליהם ועל ידי כך להניע אותם לפעולה מסוימת לפי רצונו. בעוד אנחנו כצופים מתרכזים במה שרואות עינינו, אמן החושים נעזר בשאר החושים והסימנים כגון שפת גוף, טון דיבור או תגובות אינסטינקט של הגוף. אמן החושים נעזר ביכולות שלו לזהות את נקודות התורפה אצל הקהל שלו על מנת להבין את הלך המחשבה שלו.

אמן חושים ירון זיגי

 

למה זה מדהים אותנו

אמן החושים משאיר אותנו פעורי פה פעם אחר פעם לאורך מופע שלם מכיוון שהוא גורם לנו לחוש שמישהו משחק לנו במחשבות, התחושה היא שמשחקים לנו במוח וזה משאיר אותנו נפעמים. אמן החושים יכול לגרום לאדם הסביר לפעולות "מיוחדות" אותן הוא מבצע, או לא מבצע לפי בקשותיו של אמן החושים.

  • אמן החושים מסוגל לגרום לאדם לשכוח את שמו, נראה לא סביר, אבל בעזרת השפעה על קו המחשבה, אמן החושים משפיע על העומד מולו.
  • אנחנו נפעמים מכך שאמן החושים מזיז חפצים או מכופף כפיות, אין כאן קסם או מצג שווא, אלא שליטה בכלל החושים שאדם משתמש בהם.

בשל מיצגים מסוג זה, הקהל נשאר פעור פה מו הופעתו של אמן החושים.

 

אין לזה גיל

אחד הדברים הנפלאים בהופעה של אמן חושים ובהתאמתו לאירוע של מסיבה משפחתית הוא בעובדה שאין גיל שבו הדברים שמבצע אמן החושים לא מייצרים אצלנו פליאה. אמן החושים ירון זיגי נוהג להסתובב בין האנשים טרם המופע ולהכיר אותם, ההשפעה שיש לו על כלל שכבות הגיל היא מוחלטת ילדים מתחת לגיל עשר יהיו מופתעים ונדהמים בדיוק באותו האופן כמו אנשים מבוגרים ממשחקי חשיבה ויכולת מנטלית. אם תחברו את כל התמונה הזאת שבאירוע משפחתי, כלל האורחים לרוב מכירים זה את זה, או אז מידת ההשפעה של אמן החושים על הצלחת האירוע והפיכתו לאירוע שלא שוכחים עולה בצורה ניכרת

איך לעשות את זה נכון

הופעה של אמן חושים דורשת ריכוז והקשבה מצד הקהל, לא משנה באיזה הרכב. לכן חשוב מאד לתפוס את הקהל בזמן הנכון. במסיבה משפחתית ישנו את חלק המינגלינג בתחילת האירוע שבו באופן טבעי רמת הקשב והפניות למופע תהיה פחות גבוהה לכן שמתכננים להזמין אמן חושים לאירוע משפחתי חשוב מאד להקפיד שההופעה תתקיים שרמת הקשב בשיאה. לכן כדאי לתזמן את ההופעה מיד לאחר האוכל, מכיוון שאז הרוחות נרגעות, המפגשים הראשוניים הסתיימו ויש ציפייה שמשהו יקררה. בשלב הזה היכולות של אמן החושים לתפוס את תשומת הלב המרבית היא ברמה הגבוהה ביותר.

 

מפתיע את הדודה והדוד

הזמנה של ירון זיגי אמן חושים למסיבה משפחתית זיגי תשדרג את האירוע למקומות שלא חלמתם עליהם. ההפתעה וההלם אשר יתפסו את הקהל שלכם ישאירו אותם ללא מילים, הרי מה כולנו רוצים בסוף, שידברו על האירוע שלנו. ירון זיגי שבאמתחתו אין ספור ביקורות חיוביות הופעות ופרסים  על פועלו יהפנט את המשפחה שלכם באופן שמאותו הרגע אתם תסתכלו באופן שונה על אנשים שהכרתם במשך שנים. ההופעה של ירון זיגי סוחפת ומלאת הומור והקהל נשאר מרותק ומהופנט למתרחש על הבמה. האירוע שלכם ישאיר גם את הדודה והדוד הנרגנים ביותר חסרי מילים ומלאי התלהבות לאחר הופעתו של אמן החושים ירוון זיגי.

 

חוויה שלא תשכח

אירוע כמו כל אירוע רוצה להשאיר חותם ככזה שלא ישכחו אותו, כאירוע שידובר בו רבות גם לאחר שיסתיים והאורחים יחזרו הביתה, עדיף אפילו לאורך שנים, כי משפחה לא בוחרים והיא לא מתחלפת. הופעה של אמן חושים תהיה כזאת שגם לאחר זמן רב עוד ידברו על האירוע שלכם. היכולת של אמן החושים ירון זיגי לקחת את האירוע שלכם למקומות שלא האמנתם, היא למעשה הסיבה שבגינה האירוע המשפחתי שלכם יהפוך מאד אירוע, לכזה שכל המשפחה תדבר עליו לאורך זמן

 

סיכום

אירוע משפחתי הוא מורכב לעיתים רבות. המגוון הגילאי הרחב, לעיתים שוני בתחומי העיסוק והעניין יוצרים צורך בחשיבה רבה בעת תיכנון אירוע שכזה. היכולת של אמן חושים לקחת את כל הקלפים שיש בחבילה ולייצר מופע סוחף ומהפנט שמשאיר את כלל הצופים בכל גיל פעורי פה, היא זאת שעושה את האירוע למוצלח ביותר.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן