מופע אמן חושים בבית מלון

חופשה בבית מלון. קודם כל איזה כיף. המיטה המפנקת, הפינוקים הקטנים, שפע האוכל והאווירה הרגועה. את כל זה אנחנו ולכל זה אנחנו מצפים מהמלון שבחרנו. אבל מאיפה תבוא ההפתעה? איך יוכל בית המלון לגרום לנו להתרגש? אמן חושים הוא התשובה. במקום עוד נגן שיבצע שירים ישנים על הפסנתר, אמן חושים ישאיר חוויה מסעירה ומטורפת מבלי לקום מהכיסא.

אמן חושים, מה הוא עושה

למתבונן מהצד יכול להראות הדבר כאילו לאמן החושים ישנן יכולות על טבעיות, זאת מכיוון שבמהלך המופע מוצגים דברים שהעין והשכל האנושי לא קולטים. אך חשוב להגיד ולהסביר, אמן חושים איננו בעל יכולות על טבעיות, ממש לא אמן החושים פועל בטכניקות של פסיכולוגיה מחשבתית וריגשית שיש בהם להשפיע על מחשבתו של אדם. ללא שום כוח נסתר.

אמן חושים הוא קודם כל אמן שמעלה מופע ורוצה להופיע מול קהל. נפלה בחלקו הזכות לגרום לאנשים שמחה והנאה כמו זמר, או שחקן תיאטרון. המופע של אמן החושים עובד על הקו שבין הרגש לשכל, והחיבור ביניהם. אמן חושים ישחק לכם קצת במחשבות וישאיר אתכם מופתעים, בדיוק מה שמופע בידור אמור לעשות.

 

3 יתרונות של מופע אמן חושים

למופע של אמן חושים יש יתרונות רבים ומגוונים. אופי ההופעה הוא כזה שמשאיר את הצופים נפעמים ומלאי תהיות. אז מה הם בכל זאת היתרונות הבולטים?

  1. לא מה שחשבתם. אמן החושים ישאיר אתכם או אתכן חסרי מילים. השאלה המרכזית במהלך ובסיום ההופעה היא, איך הוא עושה את זה? ההופעה היא מפתיעה וזורמת.
  2. זהו מופע בידור נטו. כלומר הצופה מקבל זמן איכות מזוקק. הוא יושב בכיסא ונהנה מחוויית בידור שמסעירה לו את כלל החושים והרגשות. האם צריך יותר מזה בהופעה?
  3. אין לו גיל. למופע של אמן חושים מתחברים בכל גיל. אין ילד, נערה או אישה שלא יישארו פעורי פה נוכח המופע.

מופע מושלם

מה הופך מופע למופע מושלם? קשה להסביר או לענות על שעלה זאת, למה? כי מופעים מושלמים יש גם בקונצרט, תיאטרון או מחזמר. ובכל זאת מה גורם להופעה של אמן חושים להיות מושלמת? הנה כמה תשובות.

  • מפתיע ומדהים. אמן החושים בפעולותיו על הבמה משאיר למעשה את הצופים פעורי פה, זוהי תכלית המופע. אמן החושים ישאיר את כלל הצופים ללא מילים.
  • כוחו בפשטות שלו. אמן חושים מגיע להופעה עם תיק קטן וג'קט מלא בהפתעות. לא נדרשת תפאורה, עובדי במה ואלמנטים נוספים. ההופעה חוזרת למהות של אדם בודד מול קהל גדול.
  • הכמות לא משנה. אמן החושים יופיע מול אדם אחד או מול אלפם רבים והתוצאה הסופית תישאר זהה. הקהל יהיה מרוצה.

 

למה בבתי מלון?

אמן חושים יוכל להופיע כאמור מול כל קהל בכל כמות ובכל מקום. לכן הזמנה של אמן חושים להופעה בבית מלון היא למעשה בחירה מושלמת. בבית מלון מתקיימים כל הכללים שאמן החושים ישמח לקבל.

  • מגוון רחב של אוכלוסייה. בבית מלון לעולם לא נוכל להעריך מי יהיה הקהל. אמן חושים ידע בקלות להתאים עצמו ולרתק כל סוג של קהל שיגיע.
  • קהל נינוח ורגוע. בית המלון משדר רוגע ושלווה. כאשר מגיעים במצב שכזה למופע כקהל, הפניות לקחת חלק במופע ולהנות ממנו עולה פלאים.
  • קהל שמחפש הנאה. אנשים בחופש מחפשים הנאה וכיף, אמן חושים הוא הפתרון האולטימטיבי במקרה הזה, גם מיוחד וגם מצחיק.

מתאים לכל קהל

מופע, כל מופע יחפש את הקהל המתאים לו. אמני החושים לא צריכים להתאמץ. המופע שלהם מתאים לכל גיל. מילדים צעירים דרך נערים, אוכלוסייה צעירה בגילאי עשרים לחייהם, דרך הורים לילדים ועד לגיל השלישי. אין גיל שבו אפשר להפסיק להצחיק או להפתיע את הקהל. וזהו הייתרון הכי חשוב של מופע על חושי. הופעותיו של אמן החושים ירון זיגי, הוכיחו לאורך השנים שאין גיל להופעה. בדיוק מסיבה זאת הופעה בבית מלון שלעולם אינך יודע מי יהיה הקהל היא הצלחה מובטחת.

 

 מי אתה ירון זיגי?

ירון זיגי, אמן חושים שפועל מעל לשבע עשרה שנים בכל רחבי הארץ עם מופע מהפנט וממגנט המשולב בהומור מפתיע ודיבור זורם. ירון זיגי ידהים אתכם במופע על חושי יוצא דופן הפונה לכלל סוגי האוכלוסייה. המופע שרץ כבר שנים ארוכות בפני קהלים שונים, החברות המובילות במשק בארץ ובעולם, ידהים אתכם וישבה את ליבכם. ירון זיגי מופיע בכל רחבי הארץ וכן במדינות רבות בעולם על פני כל הגלובוס. ירון זכה בפרסים מקצועיים על עבודתו והוא מהמובילים בתחומו בארץ.

לסיכום

בתי מלון וחופשות הן מקומות אידאלים לבילוי מיוחד ושונה. בדיוק מה שהופעה של אמן חושים יודע לספק. האווירה העוטפת והנעימה של בית מלון, יחד עם חוויה לא צפויה הם מאבני היסוד של חופשה מוצלחת. הופעתו של אמן החושים ירון זיגי תעשה את העבודה עבורכם.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן