שאלות ותשובות – הופעות

תשובות לרוב השאלות שעשויות לעלות:

מזוודה עם ציוד וז'קט מלא ציוד בכיסים, הגברה במקרה הצורך (תלוי בכמות האורחים ובתנאים בשטח. ההגברה תמיד איתי ברכב).

לא, אני ערוך לעבודה גם ללא חשמל – רק נא לעדכן אותי מראש בבקשה (אם סימנתם בטופס ההזמנה שאין חשמל, זה מספיק). יש לי רמקול נטען וסוללות לכל מה שאני צריך. במידה ויש אפשרות לספק חשמל – עדיף.

שולחן קטן להנחת ציוד ונקודת חשמל (לא חובה בהופעות חוץ, אם יש אפשרות – עדיף). במידה ובמקום יש הגברה (מטעם האולם או המקום) אני ארצה להתחבר אליה במקום להשתמש בהגברה שלי – נא לתאם זאת מול גורם טכני במקום.

במידה והישיבה באירוע היא סביב שולחנות ולא בצורת תאטרון (שורות מול ההופעה כאשר כולם פונים לכיוון ההופעה וללא אוכל), חשובים מאוד כמה דברים:


* רצוי מאוד שאוכל יפונה לחלוטין מהשולחנות, אוכל זמין בזמן ההופעה עשוי לפגוע בקשב של הקהל ובאיכות המופע משמעותית.


* במידה וחלק מהאורחים יושבים עם גבם לכיוון ההופעה, יש לעודד אנשים להסתובב עם הכיסא לכיוון ההופעה כך שלא יהיו עם הגב להופעה, או לחילופין לבוא עם הכיסא מאזור השולחן אל קרוב יותר לאזור ההופעה.

* לעיתים כשיש אזור הופעה מרוחק מהכיסאות (עקב רחבת ריקודים בין הבמה או אזור ההופעה לבין אזור ישיבת הקהל, לדוגמא) הקשב נפגע. כאידיאל, ירון זיגי רוצה להופיע כאשר הקהל נמצא קרוב ככל האפשר אליו.


* רצוי להתחיל את המופע כמה שיותר בתחילת האירוע, כשהאורחים רעננים. החל מאמצע האירוע ולקראת סופו האורחים עשויים להפוך לעייפים ומותשים.

* במידה ומדובר באירוע עם לו"ז נוסף (ברכות, מצגת, נאומים, ארוחות במנות וכדומה), יש להתייעץ עם ירון זיגי בנוגע למשך ההופעה והמיקום בלו"ז המומלצים.


* במידה ויש עצמים שיכולים להפריע לאורחים לראות את ההופעה כראוי או לשמוע אותה כראוי, אם אפשר להזיז או לנטרל אותם. צלמים – יש להנחות לקחת תמונות ווידאו מאזור שאינו מפריע לקהל לראות או לשמוע את ההופעה. תנאי ראות ושמע טובים קריטיים להצלחת המופע.

* שולחנות ואורחים מרוחקים, בשוליים, ובאזור ישיבה מרוחק – עדיף לקרב ולגייס לטובת ההופעה כמה שיותר ולמקסם את תנאי הראות של ההופעה מולם כמה שאפשר.

כ-40-50 דקות לפני שעת הזמנת האורחים, או במועד שונה אם תיאמנו אחרת טלפונית בשיחותינו.

את/ה יכול אם את/ה רוצה, כן. אפשר גם בהודעת טקסט, אני עונה על כל ההודעות מכל הלקוחות תוך 24 שעות לכל היותר (הרבה לקוחות כותבים לי כל יום).

משלמים לי בסיום האירוע, במזומן, צ'ק, העברה בנקאית או בכרטיס אשראי עד 12 תשלומים ללא ריבית.
לקוחות עסקיים – תשלום דחוי בשיטת שוטף פלוס אך ורק בתיאום מראש!!!
* צ'ק יש לכתוב לפקודת ירון פרזי, למועד פרעון מיידי, ולהגיש לי בסיום האירוע. לקוחות עסקיים בתשלום דחוי –  אין לשלוח צ'קים בדואר: יש לשלוח תמונה של הצ'ק מלמעלה בוואטס אפ כך שאוכל להפקיד אותו ללא תלות בשירותי דואר ישראל, או לחילופין צ'ק דחוי למועד התשלום ביום האירוע.

* העברה בנקאית יש להעביר לבנק לאומי (10), סניף 676 (אור יהודה), חשבון 03206249 על שם ירון פרזי.

שאלות, וידואים, בירורים נוספים – תרגישו חופשי לפנות בוואטס אפ / בהודעת טקסט / במייל / טלפונית
[email protected] 0523399049

כי אני אוהב הופעות מושלמות ואוהב לקוחות מרוצים. אני לא כזה קשוח במציאות, כשתכירו אותי תיווכחו בכך בעצמכם ;-).

לקוחות עסקיים - מסמכי עסק:

ט.ל.ח

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן