אמן חושים למסיבת פרישה

מסיבות פרישה הן לא אירוע שמתרחש כל יום, למעשה הן קורות פעם או לכל היותר פעמים בחיים. במסיבות הללו אנחנו רוצים להגיד תודה ובהצלחה לנשארים ובאותה נשימה לייצר אירוע מיוחד שישאיר אחריכם טעם של עוד. הפתרון המושלם לכל אלו הוא הופעה של אמן חושים אשר יהפוך כל אירוע לבלתי נשכח, ובעיקר את האירוע שלכם.

למה אמן חושים?

שאנחנו מזמינים בעל מקצוע לאירוע, ולא משנה איזה בעל מקצוע, אנחנו רוצים לקבל ערך מוסף. משהו שלא הינו יכולים לספק בעצמנו. כאשר מדובר על אמן שמעביר סוג של הופעה, אנחנו מצפים לזה כפליים. נחפש מישהו שירגש ויפתיע את הקהל. נרצה אמן שיודע להתאים עצמו לכל סוג אוכלוסייה וכל גיל. מעל הכל נרצה לקבל חוויה מיוחדת. על כל הדרישות האלו עונה אמן החושים. בהופעה אחת נקבל דברים שהמוח לא יכול לתפוס, הפתעות מיוחדות שלא ציפינו להם ובעיקר הקהל יישאר פעור פה לנוכח המופע. שמצליחים לעטוף את כל הטוב הזה בהומור זורם ומהנה, מתקבלת התשובה לשאלה, למה אמן חושים?

ירון זיגי - אמן חושים

מושלם לכל סוג אירוע

אחד הדברים הנפלאים בהופעה של אמן חושים הוא ביכולת להתאים את עצמו לכל סוג אירוע. הכוונה היא שאמן חושים יוכל להשתלב במגוון דרכים.

  • הופעה מרכזית על במה. אמן החושים ירון זיגי יעמיד עבורכם מופע מלא קסם והפתעות כמופע מרכזי בכל סיטואציה.
  • השתלבות עם הקהל בתחילת האירוע. אחד הדברים החביבים הוא להתהלך בקהל עוד בטרם מתחיל המופע, להתערבב בקהל ולבצע פעלולם שונים לקבוצות קטנות מבלי שבכלל ידעו מי אתה.
  • אמן פותח לפני מופע גדול. על פי דרישה ובהתאם לסוג האירוע, יוכל אמן החושים גם להיות האמן שיפתח את הערב כמופע חימום.

 

הפתעה נעימה

אחד האלמנטים שחוזרים על עצמם בכל הופעה מחדש ולא משנה לאיזה קהל מועברת ההופעה, היא תחושת ההפתעה והתדהמה על פניהם של הנוכחים. הופעה של אמן חושים למסיבת פרישה היא האלמנט שאיש לא ציפה לו מכמה סיבות שונות.

  • אף אחד לא חשב על זה – מופע של אמן חושים שובר את החשיבה הקבועה על מופע של זמר או זמרת כמו תמיד.
  •  עונה על מספר דרישות – מופע של אמן חושים הוא גם מצחיק, גם מדהים וגם בלתי נשכח, הכל מהכל באופן מושלם.
  • נוגע בכל אחד – מופע כזה מדליק אצל כל אחד ואחת מאיתנו משהו שעליו אנחנו אומרים לא יכול להיות, וואו, איך עושים את זה?

אלו התגובות שאתה או את רוצים במסיבה שלכם.

מסיבת פרישה שירצו לזכור

אירוע של מסיבת פרישה באופיו פונה לשכבת גיל מבוגרת יותר. באופן טבעי אלו אנשים ונשים שעברו משהו בחייהם ולא תמיד זה פשוט להשאיר חותם לאורך זמן. מהסיבה הזאת הזמנה של אמן חושים למסיבת פרישה היא למעשה הפתרון האידאלי עבורכם. הקהל לא יגיע בציפייה למשהו חדש וממסעיר. אמן החושים יטלטל את הראש עבור הנוכחים וישאיר אותם חסרי מילים ומבקשים לראות ולהבין איך הדברים האלו קורים. זאת תהיה מסיבה שכולם ירצו לזכור. מסיבה שהתרחש בה משהו שלא קרה בעבר. עם אמן חושים מסיבת הפרישה שלכם תהפוך לסיפור שימשיך במקום העבודה עוד הרבה אחרי שאתם כבר תהנו מהחיים הטובים שלאחר הפרישה.

היתרונות של אמן החושים ירון זיגי במופע שלו יביא לידי ביטוי את כל היתרונות של מופע מסוג זה, זאת הודות לניסיון הרב שצבר לאורך השנים ואלפי הופעות מוצלחות. היתרונות הברורים של מופע כזה הם המפתח להצלחת האירוע.

  • מתאים לכל סוג אוכלוסייה. אירוע פרישה מטבעו מיועד לקהל הטרוגני ללא אפיון מוגדר. אמן החושים מהלך קסמים על כולם באותו אופן.
  • לא נתפס. הופעה מסוג זה מעוררת אצל כל אחד את האמירה, איך הוא עושה את זה? וזה מה שמשאיר את הקהל מרותק ומשולהב לאורך מופע שלם.
  • נוגע באנשים באופן אישי. המופע פועל כך שתמיד יש מתנדבים מהקהל כחלק מהמופע. בהנחה שאירוע פרישה כולם מכירים את כולם, פתאום לממד האישי יש השפעה שונה.

מי אני?

אני אמן החושים ירון זיגי. צברתי ניסיון רב לאורך שנים רבות בהן הופעתי אלפי פעמים בישראל והוזמנתי להופיע במדינות ויבשות שונות על פני הגלובוס. בכל ההופעות משולבים אלמנטים מפתיעים מעולמו של אמן החושים תוך שימוש נרחב ביכולות תאטרליות, עמידה על במה והומור רב. כל אלו הופכים אותי למומחה בעל שם עולמי בתחום. בנוסף לכל אלו זכיתי בתחרויות שונות ואני מתפתח ומתקדם עם הזמן. ההופעות שלי פונות לקהל רחב אך תמיד בעלות גוון אישי. המופע מלווה בציוד מקצועי הכולל מערכת תאורה והגברה באיכות גבוהה לשמור על רמת אחידות ומצוינות לאורך כל המופע.

 

לסיכום

מסיבת פרישה הם אירוע מיוחד שאתם רוצים שישאיר טעם טוב לאלו הנשארים אחריכם. לכן למצא מופע שישאיר רושם וירשים את הנוכחים זהו אתגר לא פשוט. מופע של אמן חושים הוא הבחירה המושלמת.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן