מופע טלפתיה בזום, אמן חושים ב- Zoom

מופע טלפתיה לייב דרך הזום

איך אפשר לנהל מופע טלפתיה דרך הזום? בהתחלה גם לי זה היה נשמע מוזר. האם הוא יהיה מהנה ויספק חוויה טובה? ירון לקח את מופע הטלפתיה למבוגרים המצליח שלו שהוא רץ איתו שנים רבות, ושיפץ אותו כך שהוא יתאים ל- Zoom. קטעים שהיו חייבים לרדת, הוא הוריד, קטעים שהיה אפשר להתאים אותם לזום, הוא התאים, והוא גם הוסיף 2 קטעים חדשים שלא קיימים במופע הפיזי שעובדים וירטואלית מרחוק פשוט מדהים. כל הקטעים מרשימים בטירוף ויוצרים אפקט של קריאת מחשבות מרחוק.

         

בתמונות: מה שכתבו לי דניאלה מחברת ההייטק rewire, עדי מחברת ההייטק האמריקאית smartShift ועשהאל מנכ"ל חברה לשיווק דיגיטלי אחרי הופעת Zoom לעובדי החברות שלהן.

איך זה נראה? מיליון דולר!

מבחינת תכנים, אתם תהנו ממש כמו שחברות ההייטק Rewire ו- smartShift נהנו מהופעת הטלפתיה ב- Zoom של ירון, אבל נשאלת השאלה איך זה נראה ומתפקד טכנית. ההופעות משודרות ישירות מהמשרד של אמן החושים ירון זיגי, שהומר בחלקו לאולפן במיוחד למטרות הופעות זום (ובלי קשר, אתם מוזמנים לקפוץ לביקור למשרד, ירון יושב בבית דגן, חניה בשפע, ומאפשר לכל מי שרוצה – לקוח או לקוח פוטנציאלי לבוא לראות ולדבר איתו על אירועים). ההופעות מצולמות לייב באמצעות מצלמה איכותית ותאורה מוגברת, בסביבה שקטה, סטרילית ושלווה, עם אביזרים טכניים שמונעים הד (Echo) בזמן שידור כאשר ירון מנהל דיאלוג מול מתנדבים, כאשר ברקע קיר מעוצב וממותג בשביל הניראות.
נגן וידאו

אמן חושים להופעת זום – למה דווקא ירון זיגי למופע ה- Zoom שלכם?

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן