אגודת הקוסמים בישראל

אגודת הקוסמים הינה אגודה שכל מטרתה לקדם את אמנות הקוסמים בישראל. האגודה רשומה כעמותה החל משנת 1981 ובאגודה חברים כל הקוסמים המקצועיים ביותר בישראל.

לאגודה יש כוח רב מאחר וכל הקוסמים מאוחדים בה והיא מייצגת את כולם. פעילויות האגודה הינן שונות ומגוונות לרבות כנסים חודשיים, סדנאות, הזמנת אמנים מהשורה הראשונה מחו"ל, טיפוח שלוחה של קוסמים צעירים והתנדבויות איפה שרק צריך.

בכל שנה אגודת הקוסמים מקיימת תחרות שנתית בה נקבע מיהו הקוסם הטוב ביותר לשנה זו בתחומו.

ישנם 4 תחומים עיקריים: מנטליזם, במה, קלוז אפ וקסמי ילדים. באגודה כיום ישנם כ- 160 קוסמים בוגרים ו35 קוסמים צעירים המשתייכים לשלוחה הצעירה.

החברות באגודת הקוסמים מקנה אוטומטית חברות גם באיגוד אומני ישראל. בנוסף, אגודת הקוסמים חברה גם באיגוד העולמי של הקוסמים הנקרא "FISM".

איגוד זה מקיים כנס בין לאומי ברמה הגבוהה ביותר בעולם אחת ל3 שנים. במהלך הכנס ישנה תחרות בין לאומית ובה נקבע מיהו הקוסם הטוב ביותר בעולם לשנה זו.

 

מטרותיה העיקריות של אגודת הקוסמים הינן:

1. העלאת רמת אמנות הקסמים בישראל על ידי מתן כלים מקצועיים, הרצאות, עידוד לחשיבה מקורית ויצירת רוטינות חדשות והכי חשוב – הכנסים של אגודת הקוסמים מהווים מקום מפגש לכל הקוסמים בו הם מחליפים מידע ומשתפים אחד את השני. בנוסף, ישנה ספריית ספרים וסרטים בנושא קסמים שהאגודה מתחזקת וכל חבר יכול להשאיל ספר או סרט, ללמוד ממנו ולהחזיר אותו.
2. אגודת הקוסמים שומרת על האתיקה המקצועית של אמנות הקוסמים. לאחרונה קם איזה בחור והחליט שהוא חושף כל מיני קסמים בערוץ היוטיוב שלו, לאחר התערבות של אגודת הקוסמים והמזכ"ל שכיהן באותה תקופה זיגי הקוסם ואמן החושים , ובשיתוף פעולה עם קוסמים מחו"ל – יוטיוב הסירו את הסרטון מהרשת.
3. ייצוג כל הקוסמים בישראל מול הגופים השונים כגון ארגוני קוסמים אחרים בעולם, ייצוג מול איגוד אמני ישראל שרק לאחרונה נתן מילגה לאחד הקוסמים על סך 5000 ש"ח לצורך בניית מופע חדש ועוד.
4. טיפוח השלוחה הצעירה. זהו דור העתיד של הקוסמים ואגודת הקוסמים משקיעה בהם המון. כיום מוביל אותם אליאן אגיאן והוא עושה זאת בצורה נפלאה! החבר'ה האלו אמנם צעירים בגילם אך יש בהם אנרגיה וידע ברמות שלא יביישו כאלו שכבר שנים בתחום.
5. פעילות למען הקהילה. אגודת הקוסמים שולחת נציגים לבתי חולים, אירועי התרמה או כל אירוע חשוב אחר שבו מחפשים אנשים שייתנו מעצמם למען הקהילה. כי לתת זה לקבל.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן