אמן חושים באבן יהודה

אמן חושים באבן יהודה

✅💉 תו ירוק – מחוסן קורונה

לקבלת הצעת מחיר, חייגו עכשיו: 077-804-3058

מופע טלפתיה ואמנות חושים שמגיע עד אליכם לאבן יהודה המציג קריאת מחשבות והשפעה על המוח ברמה הגבוהה ביותר שיש! קטעים מהמופע זכו בפרסים (ההישג הגדול ביותר – מקום ראשון באליפות הארץ לקוסמים 🏆). המופע גם מדהים וגם מצחיק והוצג כבר במדינות: ישראל, הודו, ניו יורק, לוס אנג'לס ואיטליה. אם ברצונכם להזמין אמן חושים שמגיע לאבן יהודה, התקשרו עכשיו: 077-804-3058

5/5
https://www.youtube.com/watch?v=R-anp_pG10Uhttps://www.youtube.com/watch?v=7fCEGQZ75Wo

למה לבחור דווקא באמן החושים ירון זיגי

  • קבלות בשטח: מאות לקוחות שחגגו עם ירון אירוע, הורים וחתנים מרוצים ושמחים מפעילות ששדרגה לאורחים את האירוע. קראו חלק מההמלצות בהמשך.
  • ירון דואג להכל ולא סומך על כלום בשטח – אם הרמקול של האולם באבן יהודה או מקום האירוע לא נשמע טוב לירון יש רמקול איכותי עצמתי, הוא מגיע עם כל הכבלים להתחבר להגברה של האירוע, עם מוזיקה וכל מה שצריך, הוא שולח הוראות מסודרות כתובות לפני האירוע וטיפים לאירוע והופעה מוצלחים, ויעשה הכל למען הצלחת האירוע והאטרקציה שהוא מספק.
  • ירון יהפוך את האירוע שלכם לחויה יחודית ובלתי נשכחת עבור האורחים כשיגיע אליהם ויציג טלפתיה באופן אישי ואינטימי לפני האירוע, ויתן להם תחושה של אירוע לא שגרתי בזמן ההופעה. הוא יעשה הכל ויהפוך עולמות כדי שהאורחים שלכם ירגישו שדאגתם להם באמת.
  • הכל מתוקתק והפדנטיות של ירון מורגשת – הוא מודע לכך שלכם יש מספיק דאגות על הראש ביום האירוע, יגיע זמן רב לפני האורחים, יבדוק את הסאונד והמיקרופונים, יכין את המופע מראש וידרוש מכם רק כמה דקות בודדות לתדריך קצרצר של החתן ושלכם ההורים בנוגע ללו"ז וההופעה.
  • יחס עלות תועלת המשתלם ביותר שקיים היום בשוק אמני החושים והטלפתיה – מופע טלפתיה וכישורי אינטראקציה ברמות הגבוהות ביותר שקיימים במחיר סביר.
  • לא קונים חתול בשק – ניתן להתרשם מההמלצות, מהסרטונים, מכל המידע באתר וכמובן גם להפגש עם ירון מראש ואפילו באבן יהודה, להכיר ולהתרשם פנים אל פנים בפגישה ללא התחייבות.

 

klal

 

homecenter

 

client-logo

 

hapoalim

 

pies

 

farvis-small-logo

 

_WEBצוות3

 

חברת חשמל_WEB copy

 

shilav_web

 

DISCOUNT

 

המלצות על אמן החושים ירון זיגי

המלצה-על-אמן-חושים-9
המלצה-על-אמן-חושים-7
המלצה-על-אמן-חושים-6
המלצה-על-אמן-חושים-5
המלצה-על-אמן-חושים-3
המלצה-על-אמן-חושים-4
המלצה-על-אמן-חושים-2
המלצה-על-אמן-חושים-1
המלצה-על-אמן-חושים-8
ירון היקר,
אין מילים בפי לתאר כמה תודה אני חייב לך בעקבות הביצועים הקסומים באירוע של בני דור. האורחים עפו עלייך על 200, לא היה אחד שנשאר אדיש ושאל אותי מאיפה הגרלתי אותך, בין אם זה בקבלת הפנים לפני שהעפת להם את הפוני ושמעתי את הצהלות והאורחים צוחקים ומתפלאים, ובין אם במופע אחר כך שפשוט נהנתי מכל רגע יחד עם האורחים.
שנתראה רק בשמחות, אוהב אותך,
גידיאבא של רון החתן
ירון יקירי,
היה אתמול פשוט מהמם. אנחנו כל כך שמחים שהזמנו אותך, אין ספק ששדרגת לנו את האירוע משמעותית.
קיבלתי עלייך כל כך הרבה מחמאות בסיום האירוע, היית מבחינתי חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע. עוד 3 שנים באירוע של הקטנה בוודאות נתראה שוב,
המון בהצלחה,
משפחת כהן,מירב, יוני, ים וסיון
אחר צהריים נעים אמן החושים ירון!
בתאריך 27/12/14 חגגנו לבני מקסים בר מצווה, במסעדת Sunrise שנמצאת בטיילת בבת ים.
האטרקציה שלך הייתה הפתעה לבן שלי – הוא לא ידע על זה כלום והכיר אותך רק בתחילת האירוע.
ההופעה הייתה מרעננת ומיוחדת ואין ספק שעשתה את כל האירוע, מקסים נהנה ושיתף פעולה, כל האורחים נהנו – ילדים, נוער ומבוגרים, מקצועי ביותר, מושקע מאוד ומדוייק.
3 ימים אחרי האירוע עוד קיבלתי פידבקים מעולים על האירוע והאורחים לא מפסיקים לדבר על אמן החושים שהיה באירוע!
הריחוף היה מרהיב, הקטעים מרשימים, רוצה להודות לך מכל ליבי על כך שהמתנה לבני וההפתעה היו כל כך מוצלחים בזכותך ובזכות המקצועיות שלך.
תודה רבה!
רעיה קזקוב
הקודם
הבא

אמן חושים באבן יהודה

מי מאיתנו שהיה אי פעם אחראי על ארגון אירוע כלשהו, בין אם ארגון של אירוע למקום העבודה ובין אם אירוע בר או בת מצווה, ודאי מכיר ויודע את הקושי בארגון אירועים. החל מבחירת מקום האירוע, ועד הבחירה לסידור שולחנות – הכל חייב להיות מושלם, בכדי שהאירוע יהווה חוויה בלתי נשכחת. כמו כן, גם הדאגה לפעילות באירוע אינה פשוטה כלל.

אם כן, אם גם אתם מארגנים אירוע כלשהו, וזקוקים לפעילות חווייתית, על חושית ובלתי נשכחת, תשמחו לדעת שיש לנו את הפתרון המושלם עבורכם – מופע של אמן חושים באבן יהודה.

מה היא אמנות חושים ומה תפקידו של אמן חושים?

ראשית כל, לפני שנתחיל לדון בכל הדברים הנוגעים לפועלו של אמן חושים באבן יהודה במופעיו השונים ולמופעים עצמם, חשוב ליישר קו אחיד בין כולם, להסביר ולהבהיר מה זה בכלל אמנות חושים.

ובכן, אמנות חושים היא תחום אשר עוסק בעבודה עם חמשת החושים של בני האדם, ועם החוש השישי בפרט. מאחר שהחוש השישי אינו משהו מוחשי כמו שאר חמשת החושים, רבים תופסים את אמנות החושים כתחום מרהיב ומרתק, אשר מדהים ומפתיע בכל פעם מחדש.

אם כך, ניתן כעת ודאי להבין כי פועלו של אמן חושים עוסק בעבודה עם שש החושים שלנו, עליהם נרחיב מיד.

באילו יכולות ניחן אמן חושים באבן יהודה?

כאמור, אמן חושים באבן יהודה עוסק בתחום אמנות החושים, אשר מתמחה בעבודה עם החושים אשר באה לידי ביטוי בדרכים שונות.

ובכן בעת, נשאלת השאלה אילו יכולות עומדות לרשות אמני החושים, אשר הופכות את המופעים השונים לחוויות כה מרשימות ומטריפות חושים? התשובה לכך מורכבות ממספר יכולות בהם ניחנים אמני החושים:

תרגילי קלפים אחת ההתמחויות של אמני חושים היא תרגילי קלפים. עם זאת, בשונה מקוסמים, תרגילי הקלפים של אמן חושים באבן יהודה אינם מתבססים על זריזות ידיים, אלא על יכולות אחרות המייחדות את אמנות החושים.
שליטה על המוח ביכולתם של אמני חושים לבצע תרגילים שונים אשר מבוססים על שליטה במוח של אדם אחר. שליטה זו באה לידי ביטוי בכך שאמן החושים יכול להפעיל את האדם הנשלט מבלי לגעת בו כלל.
טלקינזיס טלקינזיס היא היכולת של אמני החושים לשלוט על חפצים וגורמים אחרים, בעזרת כח המחשבה בלבד, וללא שימוש באף אחד מחמשת החושים הבסיסיים.
טלפתיה וקריאת מחשבות טלפתיה וקריאת מחשבות הן למעשה היכולת של אמני חושים להעביר מידע ביניהם לבין גורם נוסף, מבלי לעשות שימוש בחמשת החושים הרגילים, אלא אך ורק בעזרת המחשבה והחוש השישי.

איך מתבצע מופע של אמני חושים?

מופע של אמני חושים בכל, ושל אמן חושים באבן יהודה בפרט, מורכב משלושה שלבים עיקריים – פתיחה, אמצע וסוף. שילוב של שלושת שלבים אלו, מייצר חוויה על חושית במופע, ומצליח לרתום את הקהל כולו, ולהדהים אותו יותר ויותר, ככל שהמופע מתקדם.

פתיחת המופע

לרוב, מופעים של אמני חושים, נפתחים בהיכרות כללית בין הקהל לאמן החושים. היכרות זו, מסייעת לאמן החושים להתחבר לרגשותיהם של הקהל, ובכך מהווה קרקע ובסיס לכל שאר חלקי המופע. כמובן, גם חלק זה מתבצע בעזרת אמנות חושים ויכולותיה השונות.

אמצע המופע

לאחר הפתיחה מגיע החלק האמצעי במופע, ואולי גם החלק העיקרי. במהלך חלק זה, אמני החושים מבצעים את מספר התרגילים הרב ביותר, שכן בזמן זה הקהל נמצא במלוא הריכוז. כמו כן, לעיתים חלק זה של המופע כולל תרגילים שישפיעו מאוחר יותר על סיום המופע, ובכך יגרמו לתדהמה רבה יותר בקרב הקהל.

סיום המופע

שלב סיום מופע מתחיל עם סיום אחד הקטעים המרכזיים במופע. לעיתים, חלק זה של המופע יכלול מספר תרגילים, ולעיתים תרגיל אחד או שיניים. בכל אופן, המופע מסתיים בדרך כלל בתרגיל החושים המרהיב ביותר, אשר מהווה אזכור לאיזשהו חלק קודם במופע. כך למעשה, אמן החושים משאיר לקהל טעם טוב הן מהמופע והן מהאירוע.

אמן חושים באבן יהודה לאירועים עסקיים

אחד מבין המקומות בהם מבצע אמן חושים באבן יהודה מופעים הוא אירועים עסקיים. אירועים אלו יכולים להיות ערבי גיבוש לעובדי חברה, אירועי השקה, אירועי פרסום עסקיים ועוד. מטרתו העיקרית של אמן החושים במקרים אלו, הוא לייחד את האירוע, ולתרום למטרתו העסקית בין אם גיבוש, קירוב שותפים עסקיים ועוד. כמובן שכל זאת מתבצע בהתאם לצרכי בעל האירוע ותוך שימוש באמנות החושים.

אמן חושים באבן יהודה לאירועי שמחות

מקום נוסף שבו מספק אמן חושים את שירותיו ומופיע בו, הוא אירועי שמחות. ימי הולדת, בר ובת מצווה, מסיבות רווקים ומסיבות רווקות. כל אלו ועוד מהווים אירועים בהם אמן חושים באבן יהודה מופיע, והופך גם אותם לאירועים שמחים עוד יותר, חווייתיים ובלתי נשכחים. מופעי אמנות חושים באירועים אלו, מתבצעים במטרה לרתק את הקהל, וכאשר יש ביקוש לכך, גם לשים את חתן או כלת השמחה במרכז המופע, על ידי שילובם בתרגילים השונים.

איך לבחור אמן חושים באבן יהודה?

הבחירה באמן החושים היא בחירה חשובה מאוד, שכן ככל שאמן החושים יהיה איכותי יותר, כך גם המופע העתיד לקחת חלק באירוע שלכם. אם כן, לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור אמן חושים באבן יהודה, שיהיה איכותי, מקצועי והטוב ביותר עבורכם:

ניסיון אמן חושים בעל ניסיון נמדד בעיקר בעזרת כמות המופעים שביצע. את איכות המופעים האלו, ניתן למדוד בעזרת חוות דעת. כמובן, ככל שכמות חוות הדעת החיוביות רבה יותר, כך גם איכות המופע גבוהה יותר.
התאמה לאירוע לפני שמזמינים אמן חושים לקחת חלק באירוע שלכם, חשוב לבדוק כי אמן החושים אכן מתאים לאירוע. התאמה לאירוע יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים כגון התאמה לאופי הקהל, התאמה למטרת האירוע וכו'.
תקציב גורם נוסף שחשוב לברר כאשר בוחרים אמן חושים באבן יהודה הוא עניין המחיר. כל אמן חושים גובה מחיר שונה עבור הופעותיו, ועל כן חשוב לוודא כי המחיר המוצע עבורכם, עומד בתקציב שהקצבתם עבור חלק זה באירוע.

מה מייחד אמן חושים איכותי ומנוסה?

כמו בכל תחום אחר בחיים, גם כאשר מדובר על אמני חושים, ישנם אמני חושים טובים יותר וישנם אלו אשר טובים פחות. בכדי שתוכלו לזהות איזה אמן חושים הוא אומן איכותי ומנוסה, לפניכם מספר טיפים.

עבודות קודמות אחת הדרכים לזהות אמן חושים מנוסה תפסיק היא להסתכל במופע הקודמים. זאת ניתן לעשות בדרך כלל, על ידי חיפוש פשוט באינטרנט אחר אמן החושים הרלוונטי.
חוות דעת אמן חושים איכותי ומנוסה, נמדד גם באמצעות חוות דעת. ככל שמספר חוות הדעת החיוביות גבוה יותר כך גם איכות אמן החושים.

כמובן שישנן דרכים נוספות למדוד את איכותו של אמן חושים באבן יהודה, ואלו אשר מוצגות לעיל הינם רק חלק מכלל הדרכים.

כיצד להתכונן למופע של אמן חושים באבן יהודה?

לעיתים, יש צורך בהכנה מוקדמת למופע החושים על ידי הלקוח עצמו. הכנה למופע של אמן חושים באבן יהודה יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות. בין הדרכים האפשריות דרכן ניתן להתכונן למופע חושים, ניתן למצוא הכנה והיערכות של במה עבור המופע, הכנת מערכות הגברה למופע, מושבים לקהל ועוד. כמו כן, יתכנו מקרים בהם אמן החושים לא יזדקק להכנת הדברים על ידי הלקוח. לעומת זאת, ייתכנו גם מקרים בהם אמן החושים יזדקק להכנות נוספות אשר מבוצעות על ידי הלקוח. על כן, מומלץ לשאול את אמן החושים אודות כך, טרם הגעתו למופע.

מה חשוב לדעת על מופע אמנות חושים?

מופע של אמן חושים באבן יהודה, יכול להיות אירוע אשר הידע עליו מועט, ועל כן הזמנת מופע חושים לאירוע שלכם לא יתממש בשל חוסר במידע זה. על כן, לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על מופע אמנות חושים, בכדי לבטל ספקות וליישר קו בכל הנוגע לכך.

שליטת אמן החושים על הקהל

על אף ש אמן חושים באבן יהודה יכול לשלוט במחשבות ודברים נוספים דומים לכך, שליטתו על המשתתף או המשתתפים בתרגיל כלשהו, הינה זמנית בלבד, ועל כן אין כל חשש בהיבט הזה.

רמת השתתפות הקהל במופע

עניין נוסף שעלול להטריד רבים, הוא רמת ההשתתפות של הקהל במופע. על כן, חשוב להבהיר כי רמת ההשתתפות של הקהל, תלויה ברצון וביקוש הלקוח. כלומר, ככל שהלקוח יראה לנכון לערב את הקהל במופע החושים, כך יהיה.

כמובן שקיימות חששות רבות בנוגע למופעי אמנות חושים, ועל כן לכל שאלה, חשש וכדומה, ניתן לפנות לאמן החושים הרצוי, ולשאול אותו לגבי כל הדברים המעורפלים.

עד כמה תורם מופע של אמן חושים באבן יהודה לאירוע?

בראש ובראשונה, הרצון להביא אמן חושים באבן יהודה לאירוע שלכם, נובע מהרצון והצורך להפוך את האירוע לחוויית יותר ובלתי נשכח. אם כך, נשאלת השאלה – עד כמה תורם מופע של אמן חושים באבן יהודה לאירוע ולחוויה? ובכן, התשובה לשאלה זו מורכבת ממספר רב של גורמים אשר מאפיינים מופעי חושים. עם זאת ניתן לומר באופן כולל אך חד משמעי, כי מופעי חושים הופכים כל אירוע לחוויה על חושית ומרתקת, אשר משלבת את הקהל באופן אקטיבי במופע, ובכך גורמת לאירוע להיות אירוע בלתי נשכח. כל זאת כמובן, בעזרת תרגילי החושים אותם מבצע אמן החושים במופע.

כמה עולה אמן חושים באבן יהודה

מחיר אמן חושים באבן יהודה הוא גורם בר שינוי בין מופע חושים אחד למשנהו, בין אם מדובר במופע חושים לאירועים עסקיים ובין אם מדובר על מופעים באירועי השמחות למיניהן. השוני נגרם בעיקר בשל העובדה שכל מופע מורכב בצורה שונה, ומותאם באופן שונה לקהל באירוע.

עם זאת, חשוב לומר כי הוצאת תקציב על מופע של אמן חושים אינה צריכה להיות בהכרח גדולה, וישנם מקרים רבים בהם מופעי החושים עומדים גם בתקציבים לא נמוכים.

אם כן, על אף שלכל מופע של אמן חושים באבן יהודה מחיר שונה, המחיר יכול להתאים גם הוא לאירוע שלכם בהתאם לתקציב ולשיקולכם. כל מה שצריך לעשות זה להתקשר, ולקבל הצעת מחיר מדויקת עבור האירוע שלכם: 077-804-3058.

שורה תחתונה: אמן חושים – כן או לא?

לסיכום, מה שאנחנו באמת רוצים לדעת זה האם כדאי להזמין אמן חושים לאירוע שלנו. ובכן התשובה לכך היא חד משמעית – כן. מופעי חושים הם מופעים אינטראקטיביים ומהנים, אשר גורמים לכל אירוע לעלות שלב אחד יותר ברמת ההנאה המובטחת באירוע.

החוויה המסופקת במהלך הצפייה בתרגילי החושים השונים, גורמת לקהל להיות מופתע ומרותק במהלך כל האירוע, וכאשר המופע מגיע לסיומו, ואמן החושים מסיים עם תרגיל מיוחד ומדהים יותר מהכל, כל הקהל נשאר עם טוב הן מהמופע, ובכך גם מהאירוע כולו. אם כן, אמן חושים באבן יהודה הוא הפתרון המושלם לתוספת המושלמת עבור כל אירוע.

מיהו אמן חושים באבן יהודה?

לאמן חושים באבן יהודה הוא אדם שנותן הצגה שלא תוכלו לשכוח. מנטליסט שמתאים לכל אירוע שתוכלו לחשוב עליו.

אילו קטעים אנחנו צפויים לראות מאמן חושים באבן יהודה?

לכל אמן חושים יש את הקטעים שהוא מציג במופע. הקטעים הנפוצים ביותר הם: תרגילי קלפים, שליטה על המוח, טלקינזיס ועוד.

איך בוחרים אמן חושים?

בחירת אמן חושים באבן יהודה היא לא דבר של מה בכך. כולנו נרצה שהאירוע יהיה מוצלח ומהנה ככל שניתן. מומלץ מאוד לבדוק חוות דעת, סרטונים ותמונות מהמופעים של אותו אמן חושים כדי להבין יותר לעומק את יכולותיו.

כמה עולה אמן חושים באבן יהודה?

לכל אמן חושים יכול להיות מחיר שונה. העלויות יכולות להשתנות בין מופע למופע, כתלות באופי המופע, מרחק, כמות אנשים ופרמטרים נוספים. לא בטוחים? היכנסו עכשיו לאתר ודברו עם ירון זיגי על הזמנת מופע.

אזורים נוספים להופעות
הופעות נוספות באותו אזור

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן