אמן חושים – הצצה נדירה

דמיינו ביחד איתי, אתם מקבלים הזמנה בדואר לאירוע כלשהו, מסיבת יום הולדת, ערב גיבוש בעבודה, בר מצווה או כל דבר אחר ובהזמנה כתובות צמד המילים אמן חושים.
מה התחושה שאתם מרגישים? ישנם אנשים שמרגישים רעד בכל הגוף ומתחילים לפחד, כי הם נזכרים באיזה מופע שמישהי שכחה שם של קרוב משפחתה או כל דבר אחר ואיבוד השליטה מלחיץ חלק מהאנשים.

ישנם אנשים מסויימים שדווקא יקחו את הזיכרון שיש כחוויה חיובית ולכן הם מאוד יצפו לבא האירוע הקרב ובא.

וישנם אנשים שיקבלו הזמנה לאירוע עם אמן חושים והדבר לא יזיז להם שום דבר ולא יגרום להם שום מחשבה כי הם פשוט לא מכירים את התופעה.
טעות נפוצה היא המחשבה שמופע של אמן חושים ושל קוסם – זה אותו המופע. זו כמובן טעות הנובעת מבורות בתחום.

ישנם מספר מיתוסים שאשמח מאוד לנפץ לכם על אמני חושים ובכך תזכו להצצה אל החיים שמעבר למה שאתם חושבים על אמני חושים והופעות טלפתיה.
מיתוסים שמוכרחים להתנפץ:

 

כוחות על טבעיים- יש או אין?

קודם כל אם אתם יושבים מול אמן חושים שגורם למישהו להרגיש נגיעה בכתף למשל כשנגע במישהו אחר באותו רגע, הגיוני שתתבלבלו ולא תצליחו להפנים שהוא אדם רגיל.
קשה להבין שאמן חושים שעושה דברים כל כך נדירים והזויים הוא אדם רגיל כמו כל אחד שיושב בקהל, גם כאנשים מתבגרים, זה כמעט בלתי נתפס.

אך זכרו תמיד שכל הקוסמים ואמני החושים הם אנשים רגילים שלמדו ותרגלו המון, ישנם טכניקות פסיכולוגיות רבות שבעזרתם אמני חושים מתעתעים בכם, אלו תעתועים וזריזות ידיים מלווים בטכניקה ולא יותר מכך, אלו לא כוחות על או תוספות מיוחדות שיש לאמן חושים.

כאמן חושים אני יכול להגיד לכם שבמהלך ההופעה זה מה שמנסים למכור לכם, שאנו כאמני חושים בעלי כוחות על טבעיים אבל אין זה נכון כלל.

 

קוסם ואמן חושים – מה ההבדל בעצם?

אמן חושים הוא אדם שמתעתע בחושים שלכם בעזרת טכניקות ושיטות מסוימות, כמו שצייר גורם לתעתוע ראיה בעזרת מכחול וצבעים, לעומת זאת קוסם אינו מתעסק בעניין של מחשבה ומנטליזם אלא יותר בעניין של טריקים וזריזות ידיים לעשיית קסמים.

אם קוסם למשל יגרום לשקית כחולה להיהפך לצהובה, אמן החושים יגרום לאדם המתבונן לחשוב שהיא נהפכה לצהובה, העניין המבדיל הוא שהקוסם מתעסק בקסם מוחשי ואמן החושים יותר במחשבה ובהיגיון של המתנדב.

 

אמן חושים ושיתוף פעולה

חשוב לדעת שזרימה במופע של אמן חושים היא חובה, מופע של אמן חושים לא יכול להתקיים בלי שיתוף הקהל, הרי כל המופע מבוסס על כך שאמן החושים מתעתע במחשבות של המתנדבים העולים לבמה ולכן בלעדיהם לא יהיה לו מה להראות לקהל.

הופעה של אמן חושים היא הופעה המתאימה את עצמה לכל סיטואציה בדיוק מהסיבה הזו, אם הקהל צריך אקשן, יהיה לו כי הוא זה שיעלה להתנדב ויצור אקשן, אם הקהל רגוע, המתנדבים העולים לבמה ייצרו את האווירה.
המאמר נכתב על ידי קולגה שלי לתחום – אמן טלפתיה עשהאל דרייר.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן