אמן חושים לאירועים בראש העין

✅💉 תו ירוק – מחוסן קורונה

מופע טלפתיה ואמנות חושים שמגיע עד אליכם לראש העין המציג קריאת מחשבות והשפעה על המוח ברמה הגבוהה ביותר שיש! קטעים מהמופע זכו בפרסים (ההישג הגדול ביותר - מקום ראשון באליפות הארץ לקוסמים 🏆). המופע גם מדהים וגם מצחיק והוצג כבר במדינות: ישראל, הודו, ניו יורק, לוס אנג'לס ואיטליה. אם ברצונכם להזמין אמן חושים שמגיע לראש העין, התקשרו עכשיו: 077-804-3058

5/5
נגן וידאו
נגן וידאו

למה לבחור דווקא באמן החושים ירון זיגי

המלצות על אמן החושים ירון זיגי

המלצה-על-אמן-חושים-9
המלצה-על-אמן-חושים-7
המלצה-על-אמן-חושים-6
המלצה-על-אמן-חושים-5
המלצה-על-אמן-חושים-3
המלצה-על-אמן-חושים-4
המלצה-על-אמן-חושים-2
המלצה-על-אמן-חושים-1
המלצה-על-אמן-חושים-8

ככל שעובר הזמן, יותר ויותר מארגני אירועים מעוניינים להפוך את האירוע שעליו הם אחראים, לאירוע הטוב ביותר, לאירוע חוויתי ובלתי נשכח. לשם כך, מחפשים המארגנים שעות על גבי שעות אחר פעילות או מופע אשר יסייע להם להשיג את המטרה. ובכן, אם במקרה גם אתם מארגנים אירוע ומעוניינים בכך, תנשמו עמוק – הגעתם למקום הנכון.

 

אמן חושים לאירועים בראש העין – מה זה אומר?

פועלו של אמן חושים עוסק כמובן באמנות החושים. כאשר מדובר על אמן חושים לאירועים בראש העין, מדובר על אמן חושים אשר מפנה את יכולותיו בתחום אמנות החושים, בכדי להוות גורם מרכזי בהפיכתו של האירוע לאירוע חוויתי ומהנה יותר, בין אם מדובר על בר ברו או בת מצווה, ובין אם מדובר על אירוע של חברת עסקים. אם כן, אמנות החושים המבוצעת על ידי אמן חושים לאירועים בראש העין, עוסקת בעיקרה בעבודה עם החוש ה"על טבעי", הלוא הוא החוש השישי. שימוש בחוש זה, מקנה לכל תרגיל של אמן חושים את ההתלהבות העל חושית, אשר הופכת מופע של אמן חושים לאירועים בראש העין, למופע נחשק עוד יותר.

 

מה כולל מופע של אמן חושים?

מופע של אמן חושים לאירועים בראש העין, מכיל בתוכו את כלל היכולות של אמן החושים. יכולות אלו כמובן באות לידי ביטוי בדרכים רבות, כאשר ניתן להכליל את היכולות לכדי תרגילים כלליים, אשר מבוצעים כחלק ממופעיו השונים של אמן חושים לאירועים בראש העין.

תרגילי טלפתיה וטלקינזיסתרגילים אלו למעשה מביאים לידי ביטוי את היכולת של אמן החושים לשלוט על עצמים אחרים בעזרת כח המחשבה בלבד.
תרגילי קריאת מחשבותקריאת מחשבות מאפשרת לאמן החושים לדעת מה האדם העומד מולו חושב, ובכך לבצע ביצועים שונים המדהימים את כולם כאחד, שוב ושוב.
תרגילי קלפיםבניגוד לתרגילי קלפים המיוחסים לעולם הקוסמות, תרגילי קלפים המבוצעים על ידי אמן חושים מבוססים על יכולות על חושיות על אמן חושים, אשר גורמות לכל אחד במופע לרצות לדעת כיצד התרגיל התבצע, ובכך מושכות את הקהל יותר ויותר.

 

באילו אירועים מופיע אמן חושים?

שאלה מרכזית שחשוב לשים אליה לב היא שאלת סוג האירועים עצמם, אשר אמן חושים לאירועים בראש העין לוקח חלק בהם, שכן מכאן מגיע גם שמו. אם כן, מהם אותם אירועים אשר ניתן לשתף את אמן החושים בהם, ומה הוא מבצע בכל אחד ואחד מהם?

 

אמן חושים לאירועים בראש העין – ימי הולדת

אמן חושים אשר לוקח חלק באירועי יום הולדת למיניהם, מהווה חלק מהאירוע, או מהווה את האירוע כולו. זאת כמובן, בהתאם לבקשת הלקוח. בכל מקרה, תפקיד אמן החושים במקרה זה הוא להביא את חתן או כלת יום ההולדת למרכז המופע, ולהפוך את יום ההולדת לחוויה בלתי נשכחת.

 

אמן חושים לאירועים בראש העין – אירועי מצווה

אמן חושים לוקח חלק גם באירועי בר מצוות. במקרים אלו, אמן החושים מהווה מופע כחלק מהאירוע, בין אם בקבלת פנים ובין אם באמצע האירוע. בכל מקרה, תרגיליו השונים של אמן החושים במקרה זה, נועדו על מנת להפוך את אירוע המצווה לאירוע קסום עוד יותר.

 

אמן חושים לאירועים בראש העין – אירועים עסקיים

אירועים עסקיים נמנים גם הם בין האירועים שמשתתף בהם אמן חושים לאירועים בראש העין. אירועים אלו יכולים להיות ערבי גיבוש לעובדי חברה, אירוע חיזוק קשרים בין ראשי חברות ועוד. גם אז, תפקידו של אמן החושים הוא להקליל את האווירה וליצור גיבוש בעזרת צחוק וחוויות מרהיבות.

 

היתרונות במופע של אמן חושים לאירועים בראש העין

רבות הפעמים בהן נשאלת השאלה – למה להביא דווקא אמן חושים לאירוע?". ובכן, התשובה לכך נובעת ממספר יתרונות שיש למופעים של אמן חושים לאירועים בראש העין, אשר מעלים כל אירוע רמה אחת למעלה.

גיבוש אחת היכולות של אמן חושים היא ליצור אווירת גיבוש בין הקהל הצופה במופע. יתרון זה הכרחי במיוחד כאשר מדובר על אירועי גיבוש או אירועי חברה, אשר נועדו לגבש קבוצות מסוימות.
חוויה בלתי נשכחתהיתרון הבולט ביותר של מופע חושים, הוא העובדה שהמופע מהווה חוויה בלתי נשכחת. כל זאת, בעזרת התרגילים השונים שמבצע אמן החושים בהתבסס על אמנות החושים מטריפת החושים.
התאמה לאירוע ולקהליתרון גדול נוסף של מופע חושים, הוא העובדה שמופע שכזה יכול להתאים לכל סוג אירוע, וכן לכל סוג קהל באשר הוא. זאת כמובן, על ידי תיאום מראש עם אמן החושים, והכנתו לאופי האירוע והקהל.

 

אמנות חושים – זה לא מסוכן?

רבים נוטים לחשוב שמופעי חושים, בין אם מתבצעים על ידי אמן חושים לאירועים בראש העין ובין אם לא, הם דבר מסוכן. ובכן התשובה לכך חד משמעית, בתנאי שמדובר באמן חושים מנוסה ואיכותי. במקרה כזה, מופע החושים אינו מהווה כל סכנה מאחר שאמן החושים יודע את עבודתו, וכלל התרגילים המבוצעים במופע נשארים בתוכו, ולא משפיעים על הקהל גם לאחריו לרבות קריאת מחשבות, טלפתיה ועוד.

 

האם צריך להתכונן למופע של אמן חושים לאירועים בראש העין?

הכנות לקראת מופע של אמן חושים לאירועים בראש העין צריכות להיעשות בדומה לעובדה שיש להיערך לאירוע עצמו. ההכנות יכולות לכלול הכנת במה, מערכת הגברה, תאורה, כסאות ישיבה ועוד. עם זאת, ייתכנו מקרים בהם אמן החושים עצמו דואג לכל ההכנות הדרושות. על כן, בכדי למנוע מצבים לא נעימים, מומלץ לברר את עניין ההכנות מול אמן החושים טרם הגעתו למקום, ואפילו מספר ימים לפני.

 

כיצד להתאים מופע של אמן חושים לאירועים בראש העין?

התאמת מופע של אמן חושים לאירועים בראש העין, היא אתגר לא פשוט אך גם לא מורכב מאוד. זאת כאמור, מאחר שמופעים אלו יכולים להתאים עצמם לאירוע ולא להיפך. עם זאת, השאלה "האם זה בכלל יתאים לאירוע שלי?", היא שאלה שעולה פעמים רבות ובצדק. זאת כמובן, מאחר שקיימת דאגה מפני אירוע שיקום או ייפול על המופע המדובר. ובכן, בדיוק לשם כך יש לדבר עם אמן החושים הרלוונטי, ולהבהיר לו נקודות רצויות. כך, יוכל אמן החושים להתאים את המופע לרצונות שלכם, ואתם תוכלו להוריד את מרבית הדאגה מעליכם.

 

כיצד ניתן לדעת שאמן החושים אכן מקצועי?

בדיקת איכות אודות עבודתו של אמן חושים לאירועים בראש העין, יכולה להיעשות בשתי דרכים עיקריות.

  1. חוות דעת.
  2. התרשמות ממופעים קודמים.


שתי הדרכים הללו מהוות את המדדים הטובים ביותר לבקרת איכות אודות עבודתו של אמן החושים. חוות הדעת מהוות בדיקה חיצונית, אשר מבוססת על ניסיון של אנשים אחרים. ואילו התרשמות ממופעים קודמים של אמן החושים, מבוססת על דעה אישית שלכם מהתבוננות במופעיו הקודמים של אמן החושים הרלוונטי.

 

מה נקבל משילוב של אמן חושים באירוע שלנו?

הכנה של אירוע היא עבודה קשה. עלינו לוודא שהמוזמנים יהיו מרוצים, שכלל הספקים ונותני השירות יגיעו בזמן, ושכל העסק ירוץ בצורה מושלמת. אחד מהדברים שמקשים על בניית אירוע מהנה, הוא העובדה שהקהל המגיע לאירוע הוא מגוון, ולעיתים אפילו זר זה לזה. אמן חושים לאירועים יכול להיות הפתרון המושלם לכך.

אם מחפשים הפעלה שתתאים לבני כל גיל, אין כמו קסם. הקסמים של אמן חושים יתאימו למגוון עצום של גילאים. בעוד ילדים קטנים יתפעלו מהקסם עצמו, עבור המבוגרים הופעה של אמן חושים תהיה כמו חידה אחת גדולה. הגירוי האינטלקטואלי והתדהמה מהקסם עצמו יהיו שילוב מושלם, שישדרג משמעותית את האירוע שלכם.

בנוסף, מבחינת גיבוש, אין דבר שמעורר שיחה כמו הופעה של אמן חושים לאירועים. לאחר צפייה בתופעה בלתי מוסברת שמתרחשת מול עיניך, אי אפשר להתאפק מלשוחח עם כלל הסובבים ולנסות למצוא לכך הסבר מניח את הדעת.

 

מהם האירועים העיקריים בהם כדאי לשלב אמן חושים

שילוב של אמן חושים איכותי כמו ירון פרזי יכול לשדרג משמעותית כמעט כל אירוע. היתרון של שילובו של ירון פרזי נובע מהיכולות הטכניות הגבוהות שלו, יחד עם ניסיון חובק הולם והכרה בין לאומית. חלק מהאירועים בהם שילוב של אמן חושים יהיה מושלם כוללים בין השאר:

קבלות פניםקבלות פנים הם או הכנה לאירוע או אירוע בפני עצמו, שלרוב כולל כיבוד קל. הופעה של ירון פרזי בקבלות פנים, תגרום לשינוי משמעותי לטובה באווירה, ותהפוך את קבלת הפנים לבלתי נשכחת. ירון פרזי ירכז סביבו מעגלי צופים ויבצע קסמים מטווח אפסי, קסמים הכוללים זריזות ידיים ברמה הגבוהה ביותר. אחד מהתרגילים של ירון, כולל קבלה של שטר כסף מהקהל. שטר הכסף ישנה את ערכו אל מול עיניהם הנדהמות של הצופים, לשטר בעל ערך גבוה או נמוך יותר וחוזר חלילה.
ימי הולדתהתחרות הסמויה בארגון ימי הולדת מרגשים יצרה תעשייה שלמה המיועדת לכך. הופעה של אמן חושים ביום הולדת תוסיף המון עניין למסיבה. אחד מהיתרונות של הופעת ירון פרזי ביום הולדת, נובע מכך שירון הוא בעל יכולות גבוהות די הצורך כך שיוכל לשלב את חתן השמחה בהופעה עצמה, כנציג בתרגילי טלפתיה ועוד. הריכוז של אור הזרקורים על חתן השמחה, לעומת מופעים אחרים בהם תשומת הלב נלקחת ממנו, הופכים את הופעתו של ירון פרזי למושלמת עבור ימי הולדת.
אירועים עסקייםחברות רבות הפועלות בארץ מארגנות שלל אירועים, מהשקות נוצצות ועד אירועים חברתיים. בין אם מדובר באירוע חברתי להעלאת המורל של העובדים, או בהשקה חגיגית, הופעתו של ירון פרזי תוכל לשדרג את האירוע. ההופעה תכלול המון קטעי הומור ותקשורת עם הקהל, לצד קסמים מרגשים במיוחד. אחד רגעי השיא של ההופעה, הוא תרגיל השיפוד בשקית הניר, במהלכו מחביא ירון שיפוד מתכת עצום בשקית ניר אטומה, מערבב אותה עם שקיות אחרות, ומכה בהן על פי בקשת נציג מהקהל עם ידו החשופה.

 

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

היכולת ללמוד קסמים ותרגילים דרך רשת האינטרנט וקורסים ייעודיים גררה רבים לתחום הקוסמות. כאשר אתם מזמינים אמן חושים לאירועים, חשוב מאוד שהוא יהיה בעל מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. ירון פרזי הוא אמן חושים מהמובילים בישראל, ויכולותיו הייחודיות קיבלו פרסים והכרה, בין השאר כאשר השתתף בתוכנית טלוויזיה אמריקאית בה הציג את אחד מקסמיו. לכן, כאשר מזמינים אמן חושים לאירוע שלכם, בחירה בירון פרזי מבטיחה לכם שלא תתאכזבו.

 

שורה תחתונה – אמן חושים לאירועים בראש העין, כן או לא?

אז לסיכום – האם מומלץ להזמין אמן חושים לאירועים בראש העין? והתשובה – כן. מופעי חושים מהווים גורם מקפיץ לאירוע, כמעין תבלין אשר הופך כל אירוע, לאירוע חוויתי, מהנה, אקטיבי ועל חושי. כפי שנאמר קודם לכן, אמני החושים אשר יודעים את המקצוע, מבצעים מופעים אשר מותאמים לקהל, ובכך הקהל שלכם לא יוכל ליהנות יותר מכפי שהוא כבר נהנה.

ביכולתו של אמן חושים להפוך כל אירוע נחמד ללא פחות ממדהים! אמן חושים לאירועים בראש העין, בין אם מדובר בבר מצווה או באירוע של העבודה, ידע להתאים את המופע לקהל ולתת הופעה מיוחדת במינה.

לכל אמן חושים בדרך כלל יש את הקטעים שהוא מצטיין בהם וקטעים נוספים שהוא עושה טוב מאוד. מומלץ לבדוק עם אמן החושים אילו קטעים הוא מתכנן לעשות.

כל אירוע שמתאים לכם – מתאים גם לו! חתונה, מסיבת רווקות, בר מצווה, אירוע גיבוש, תערוכות והרשימה עוד ארוכה. אם ברצונכם להפוך את האירוע שלכם לנדיר, הזמינו עכשיו אמן חושים לאירועים בראש העין.

חשוב לזכור כי כל אירוע יכול להיות בקנה מידה אחר. על כן, המחיר שיגבה אמן החושים, יהיה בהתאמה לאופי ומיקום המופע עצמו. חייגו עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית!

דילוג לתוכן