אמן חושים לפורים

אמן חושים לפורים יחשוף את כל התחפושות

חג פורים הוא הזדמנות לבטא חלקים בתוכנו שבדרך כלל אנחנו מסתירים. ההנחה של התחפושת על הגוף והמסכה על הפנים, מאפשרת לנו לחקור צדדים אחרים באישיות שלנו, ולהביא אותם ליידי ביטוי במסיבת הפורים. למרות שאנחנו חושבים שאנחנו מכירים את הצדדים השונים באישיות שלנו, ויודעים להבדיל היטב בין מחשבות ורגשות שמקורם אמיתי עם כאלו שזייפנו בשביל התחפושת, אמן חושים לפורים יראה לנו בדיוק את ההפך.

בשונה מקוסמים רגילים, אמן חושים עושה שימוש בידע נרחב על הפסיכולוגיה וההתנהגות האנושית. בכלים אלו, אמן חושים לפורים יגרום לכם לחשוב שנית על השליטה שלכם במחשבות ובתחושות האישיות.

במהלך הופעה של אמן חושים לפורים ברמה גבוהה כמו ירון פרזי, אתם תפסיקו לבטוח במראה העיניים שלכם, תתחילו לתהות בנוגע לשליטה שלכם במחשבות שרצות לכם בראש, ותעברו חוויה בלתי נשכחת באופן כללי.

 

ירון פרזי יהפוך את המסיבה שלכם לבלתי נשכחת

ירון פרזי הוא אמן חושים מהמובילים בישראל. סל הכלים של ירון פרזי הוא למעשה בלתי נגמר, והוא מסוגל לשלב במופע אחד מופעי זריזות ידיים עוצרי נשימה, סוגסטיות, קסמים, ועוד. אם אתם מחפשים אמן חושים לפורים, ירון פרזי הוא הבחירה הטובה ביותר, ותוכלו להיות בטוחים שהמסיבה שלכם תהיה בלתי נשכחת בשבילכם ובשביל כל האורחים שיגיעו. הסיבות שהופעת אמן החושים של ירון פרזי מתאימה כל כך לפורים הן:

  • עניין: הופעתו של ירון פרזי היא מעניינת ומרתקת. במהלך ההופעה על הבמה, יעלו נציגים מהקהל להשתתף בחלק מהקסמים. אמן החושים ידאג לערער את כל מה שאתם יודעים לגבי החשיבה האנושית. באחד מהקסמים המתבצעים במופע, הנציג מהקהל בוחר מספר, ומתחיל לספר את סיפור חייו. ירון פרזי נוטל לוח לבן, ומתחיל לרשום מספרים ככל שהסיפור נמשך, המספר שנבחר יתגלה באופן מפתיע!

 

  • ריגוש: המופע של אמן החושים ירון יגרום לדופק שלכם להאיץ. אחד מהקסמים המובילים במופע, כולל שימוש בשיפוד מתכת עצום ומאיים המחובר לפלטת עץ. השיפוד מוסתר תחת שקית חומה, כאשר שקיות נוספות מפוזרות על גבי השולחן ומתערבבות זו עם זו. על פי בקשתו של נציג מהקהל, יבחרו שקיות עליהן יהלום ירון בידו החשופה, עד שתישאר רק שקית אחת, זו עם השיפוד.

 

  • דיוק: כאשר מזמינים אמן חושים לפורים, חשוב מאוד שההופעה תתבצע באופן מושלם. הדיוק הוא קריטי, מאחר שמדובר באירוע עם קהל צופים המתגודדים קרוב אל אמן החושים. ירון פרזי הוא אמן חושים שהדיוק והביצוע המושלם הם נר לרגליו. גם המופע הראשי המתבצע על הבמה, וגם המופעים הקטנים הנערכים בין האורחים יתבצעו באופן מדויק ללא פשרות.

 

  • ייחודיות: הקהל הישראלי חשוף באופן שוטף לאמני חושים וקוסמים מסוגים שונים. החשיפה היא דרך מסך הטלוויזיה, דרך צפייה בסרטוני יוטיוב, ודרך מופעים. החשיפה הגבוהה, הופכת את הקהל לחשדני ופחות מתרשם. הייחודיות של המופע של ירון פרזי, תוציא גם את הציניקן הגדול ביותר מהאדישות, ותגרום לו לפעור עיניים בתדהמה.

 

המגוון שעושה את ההבדל

אמן חושים לפורים חייב לתת הופעה מגוונת, שתשמור על הקהל מתעניין. ירון פרזי משלב בהופעותיו מגוון עצום של תרגילים, מזריזות ידיים שתגרום לשעונים להיעלם ממפרקי כף היד, לתרגילי קלפים, לסוגסטיות פסיכולוגיות ועוד. חלק גדול מהתרגילים הם ייחודיים, פרי מוחו הקודח של ירון. אחד התרגילים כולל שימוש בקובייה הונגרית. אמן החושים ייתן קובייה אחת לנציג מהקהל, ויבקש ממנו לערבב אותה כרצונו. בלי לראות את הקובייה של הנציג, יערבב ירון קובייה נוספת באופן זהה לחלוטין, ואף יפתור את הערבוב עם עיניים מכוסות.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן