אמן חושים לכבוד חג חנוכה

החג הכי מואר של השנה בדרך ואתם מחפשים אירוע מיוחד? זיגי אמן החושים כאן לשירותכם

 

חנוכה מתקרב בצעדי ענק

מתי בפעם האחרונה באמת התרגשת ממופע בידור? מתי בפעם האחרונה יצאת ממופע עם חיוך על הפנים? מתי יצאת מאירוע מבולבל? מתי בפעם האחרונה נכחת במופע אשר גורם לך לדפיקות לב, התרגשות, ובעיקר תהייה של איך זה קרה? חג החנוכה הוא הזדמנות מעולה לחוות מופע מעניין, שונה, מרתק, מצחיק ובעיקר דינמי אשר יגרום לכם ולכל האורחים שלכם להישאר נפעמים.

חג החנוכה הפך בשנים האחרונות לאחד החגים האהובים ביותר על הורים וילדים, זאת לאור שפע המופעים הגדולים אשר מתקיימים בחג הזה.

בנוסף, אם בעבר חג החנוכה הסתכם רק בהדלקת נרות ואכילת סופגניות מאוד מאוד מאוד משמינות, היום גם ארגונים ועסקים רבים מעוניינים לבצע ערב גיבוש לכל העובדים, כמו גם אנשים פרטיים אשר רוצים לפנק את החברים ובני המשפחה או לחגוג יום הולדת באחד המועדים המוארים והשמחים ביותר של השנה במופע שונה, מיוחד ומסקרן.

על כן, רבים מחפשים ערך מוסף ויתרון על פני החברים שלהם וזאת באמצעות לקיחה של מופע מיוחד אשר יותיר את הנוכחים נפעמים.

אם אתם תוהים מהו המופע שיגרום לזה לקרות, כזה שלא יישכח למשך זמן ארוך ושיהפוך את חג החנוכה שלכם לחג מלא באושר, שמחה, הומור והפתעה – יש לנו תשובה בשבילכם: אמן חושים לכבוד חג החנוכה הוא רק זיגי, אמן החושים הגדול והמצליח ביותר בישראל, אשר לו וותק של שנים ארוכות בתחום ואשר מבטיח כי תהיו בראש שקט, זאת משום שזיגי מגיע עם כל הציוד הנדרש כך שכל מה שעליכם לעשות הוא לדאוג לסופגניות חמות וטעימות ומנורה יפה ומוארת ובעיקר הרבה מאוד מצברוח וראש פתוח.

 

 

זיגי – אמן חושים מהשורה הראשונה בישראל, ובעולם.

מאז החל להופיע זיגי הפך לאחד מ אמני הטלפתיה הבולטים ביותר בישראל , ובכל רחבי העולם. בשנת 2012 זכה זיגי באליפות ישראל הרשמית לקסמים, וזאת לאחר שהעלה קטע מדהים ויוצא דופן אשר הותיר את הקהל ואת השופטים המומים לגמרי במשך דקות ארוכות, כמו גם לאחר הזכייה קיבל מאות פניות ובקשות לדעת כיצד בדיוק הוא עשה את זה. במופע החנוכה החדש של זיגי ניתן לראות חלק מהקטע, ולכן לא נספר לכם מראש, כדי שגם אתם וגם האורחים שלכם תוכלו להיות מופתעים בדיוק כפי שהשופטים היו.

בנוסף, לאור העובדה כי המופע העל חושי של זיגי רץ בכל רחבי העולם (הוא אפילו הופיע בהודו, באירוע עצום של חברת מכוניות מהמובילות בעולם) הפך זיגי לקוסם הבית של ארבע מלונות יוקרה בישראל, והוא משמש כבר שנים ארוכות כמנטור באירועים הקשורים לעמידה מול קהל, זאת משום שהוא משמש גם כמזכ"ל אגודת הקוסמים הישראלית וכן כחבר באיגוד אמני ישראל.

המופע החדש אשר נבנה במיוחד עבור חג החנוכה משלב סגנון ייחודי ומרתק ובו מתבצעים קסמים ויזואליים ומנטליים המותאמים לאווירת החג, כמו גם מופע המשלב אחיזת עיינים, קריאת מחשבות, עבודה עם הקהל ויצירת שיתופי פעולה מיוחדים ומרתקים, כאשר חלק מהקטעים המוצגים בו זכות בפרסים בכל רחבי העולם, זאת בשל היכולת של זיגי לשלב את עולם הקסמים המרתק עם עולם קריאת המחשבות, ביצוע טריקים מיוחדים וקשים מאוד לביצוע ולעיתים אף מסכני חיים, הכול לשם הבידור וההנאה.

כאשר מדובר בחג החנוכה אין ספק כי רבים מחפשים אמן חושים מקצועי אשר ידע להעניק לצופים חוויה יוצאת דופן ומרגשת, אשר הופכת את החג הזה לחג מיוחד עוד יותר.

 

מופע טלפתיה – לא משהו שנראה בעבר

למעשה, המופע החדש של זיגי לחג החנוכה הוא מופע ייחודי מאוד אשר מאגד את כל היכולות של זיגי מכל שנות ניסיונו. חשוב לדעת כי המופע לחג החנוכה הוא מופע אשר נבנה במיוחד עבור חג החנוכה ועוסק לא מעט בתכנים של החג, כמו גם בהעברת המסורת בדרך מיוחדת, הומוריסטית ומסתורית הרבה יותר. מדובר במופע טלפתיה מקצועי, אשר מערב הרבה מאוד סגנון קסמים מנטליים לחווה שהיא ייחודית ובלתי נשכחת. המופע מותאם באופן ספציפי לכל אחד לסוג האורחים אשר נמצאים באירוע וכן במידה ונמצאים ילדים בקהל.

המופע של זיגי יכול להתאים גם לחגיגות יום הולדת מיוחדות ושונה למי שחוגג את יום הולדתו בחג החנוכה, זאת משום של זיגי ניסיון של שנים ארוכות בהעברת המופע מול כל טווח הגילאים כך שניתן יהיה להיות בטוחים וסמוכים כי המופע הולם לילדים וכי גם הם ייהנו ממנו. כך שבמידה אתם מעוניינים לעשות ערב משפחתי מקסים עם כל המשפחה מול אורות החנוכייה ואכילת הסופגניות תוכלו להיות בטוחים כי זיגי יציג לכם מופע בו תגידו שוב ושוב – איך הוא עושה את זה? זה בדיוק הקסם של זיגי אמן החושים, מנטליסט יוצא דופן אשר יספק לכם מופע שאין כל ספק שתצאו מרוצים.

מסקרים אותם ביצע זיגי עולה כי 99% יצאו מרוצים, וזאת לאחר מאות הופעות טלפתיה בכל רחבי העולם – כולל בפסטיבל המסכות המפורסם של ונציה, בו המופע שלו רץ שנה אחר שנה מול מאות אלפי צופים משתאים.

ההצלחה האדירה של זיגי בכל רחבי העולם הובילה אותו להחלטה לצאת כאמור במופע מיוחד לכבוד חג החנוכה אשר משלב קטעים מכל השנים, כולל מהופעות אשר התרחשו בונציה כמו גם בהיכל התהילה בלוס אנג'לס.

בנוסף, המופע משלב גם קטעים חדשים של זיגי אמן החושים הכוללים בין היתר קריאת מחשבות, קטעי נבואה ועוד וכל זאת בשיתוף פעולה מלא עם הקהל, גם כאשר מדובר בילדים קטנים וגם כאשר מדובר במבוגרים אשר רוצים להבין ולחוות באופן טוב יותר את עולם הקסמים והמיסטיקה. בנוסף, זיגי אמן החושים עובד בשיטה אחרת מאמנים אחרים כאשר במידה ולא תהיו מרוצים מהמופע, תוכלו לא לשלם.

אבל, מניסיונו ארוך השנים של זיגי זה כמעט אף פעם לא קורה, ועל כך יעידו מאות אלפי האנשים אשר חזו במופע שלו, כמו גם ארגונים גדולים מהארץ ומהעולם אשר מבקשים שוב ושוב כי זיגי אמן החושים ישוב ויכניס אותם לתוך עולם קסום ומרתק.

 

אירוע של פעם בחיים – בחג החנוכה, למה אתם מחכים?

מעוניינים לארגן ערב יוצא דופן, שונה ומיוחד לקראת חג החנוכה? אין ספק כי לקחה של אמן חושים לחג החנוכה היא ההפעלה הטובה ביותר, בייחוד בחג בו אנו מודים על הניסים ועל הנפלאות – הגיע הזמן להודות כי לעתים אנו לא יודעים כיצד העולם פועל ואיך מתרחשים קסמים, ובדיוק בשביל זה יש את זיגי.

באמצעות זיגי אמן החושים מספר אחת בישראל תוכלו לקבל חוויה חסרת תקדים, כזו שתיחרט בלב שלכם ושל האורחים שלכם למשך שנים ארוכות ואשר לאחריה לא תוכלו לא לתהות מדוע לא עשיתם את זה קודם. בשביל חג מואר, מקסים ויפהפייה כמו חנוכה אין ספק כי צריכה להיות הפעלה מיוחדת וזיגי אמן החושים מבטיח לכם כי תוכלו לקבל חוויה של בהחלט פעם בחיים. מהרו להזמין, מספר המקומות מוגבל!

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן