אמן חושים זה כל מה שאתם צריכים כדי שערב הגיבוש יהיה מושלם

מי מאיתנו, האנשים שמנהלים עסקים מזה שנים, לא חושב מידי פעם על העובדים ועל היכולת שלנו לגבש ביניהם.

קיימים אינספור מחקרים אשר מדברים על כך שכאשר העובדים מגובשים בינם לבין עצמם הם נותנים יותר לעסק וגורמים לכך שהעסק ילבלב ויצליח.

לכן זה ברור מדוע האינטרס לגבי גיבוש העובדים הוא גם שלנו, המנהלים, רק נשאלת השאלה איך עושים זאת. האם באמת רק מסעדה טובה, שייט או ערב קריוקי יוכלו לעשות את העבודה? התשובה היא כמובן לא. יש עוד אינספור פעילויות אחרות שאתם יכולים לחשוב עליהם, כמו לדוגמה, פעילויות ODT מעניינות או אפילו הזמנת אמן חושים מוצלח. האפשרות האחרונה כוללת בדרך כלל מופע טלפתיה שאי אפשר לעמוד בפניו, מה שאומר שהעובדים שלכם פשוט ייצאו מדעתם!

אתם יכולים להיות בטוחים, ולהכין את עצמכם כבר מעכשיו, שכאשר הם ישמעו איזה ערב אתם מתכננים להם הם יהיו מעט סקפטיים. זה קורה כמעט תמיד, כי מי מאיתנו מאמין שיש כזה דבר טלפתיה? ואיך אפשר להבין שאמן חושים יוכל "לגנוב לנו את המחשבות"? או לגרום לנו לשכוח דברים? ויחד עם זאת, אפילו הסקפטיים הכי גדולים שיש מוצאים את עצמם מרותקים במופעים שכאלה, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מזמינים אמן מוכשר?

 

האם יש חשיבות לבחירת אמן החושים?

התשובה היא חד משמעית כן ולמעשה, בחירת האמן שלכם זה הדבר הכי חשוב שיש.

האמן הוא זה שיקבע איך ייראה הערב כולו והאם זו תהיה הצלחה מסחררת או לא. לכן, למרות שכבר ממבט ראשון אתם יכולים לראות שיש הרבה אמנים מקצועיים שמפרסמים את עצמם אונליין, לא כולם באמת יתנו את הטוב ביותר ולא כולם יודעים לעמוד מול קהל בצורה נכונה.

לכן, כאשר אתם חושבים איזה אמן חושים להזמין להופעה מול העובדים שלכם בהחלט יש כמה דברים שכדאי לכם לברר.

לדוגמה, האם מדובר על אמן חושים שעוסק בתחום הזה מזה שנה-שנתיים? או שאולי מדובר על איש מקצוע שכבר שנים רבות עושה הופעות דומות? בנוסף לכך, אתם לגמרי יכולים להרגיש חופשיים לפנות אל האמן שנראה לכם מתאים ולנסות לברר מול מי הוא מציג בדרך כלל. העניין הוא שיש הבדל בין הופעה שמתקיימת מול הציבור הדתי ובין הופעת טלפתיה לציבור החילוני, ממש כפי שיש הבדל בין הופעות גדולות ובין הופעות קטנות.

כל הפרטים הללו חשובים ואין ספק שאמן חושים אמיתי ורציני הוא אדם שיוכל להופיע בפני כל קהל ולהתאים את עצמו בצורה הטובה ביותר למה שמצפים ממנו.

 

כמה עולה הופעה כזאת לעובדים?

בין אם אתם חושבים להזמין אמן טלפתיה מקצועי ומוכר ובין אם אתם חושבים להזמין מרצה אורח לערב הגיבוש לעובדים, אתם בוודאי גם רוצים לדעת לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים היום.

לכן אנחנו מאוד מציעים לכם לברר מראש כמה זה עולה. האם המחיר כולל את הנסיעות של האמן? האם מדובר על אמן שגם יוכל לדאוג עבורכם לכיבוד או שכל שאר הלוגיסטיקה עליכם? קחו בחשבון נתונים כאלה כי הדבר האחרון שתרצו זה להיתקל בהפתעות לא ממש נעימות מבחינת העלויות. בנוסף לכך, אנחנו רוצים להזכיר לכם שאפילו אם מדובר על הוצאה כלכלית לא קטנה, הרי שזו השקעה לכל דבר ועניין.

עובדים שמארגנים עבורם פעילות גיבוש כזו הם עובדים מרוצים יותר שנותנים מעצמם הרבה יותר לטובת הצלחת העסק ולכן אין ספק שההשקעה הזאת תניב פרי.

 

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן