אמן חושים לפורים – אטרקציה ייחודית ומעניינת למסיבת פורים

מחפשים פעילות מיוחד לכבוד החג הכי כייפי של השנה? זיגי הקוסם כאן לשירותכם!

חג פורים חג פורים חג גדול לילדים – וגם להורים!

מי לא אוהב את חג פורים? החג הכי אהוב גם על הילדים וגם על ההורים אשר משלב תחפושות מיוחדות, משלוחי מנות והרבה מאוד שמחה. חג פורים הוא חג גדוש מאוד באירועים אבל יש אירועים שהם בגדר חובה.

אם אתם מתכוונים לערוך נשף תחפושות לילדים או במקום העבודה שלכם, אם בא לכם לפנק את כל בני המשפחה והחברים הקרובים בערב מרתק, כזה שיותיר את כולם המומים ונרגשים, אם בא לכם להתרגש, לצחוק, לשמוח ובעיקר להבין איך לעזאזל הוא עושה את זה – אתם חייבים לקחת את המופע של זיגי הקוסם , לפורים המוביל בישראל.

זיגי הוא אמן חושים מהבולטים ביותר בשנים האחרונות בישראל ובכל רחבי העולם, והוא מחזיק כבר שנים ארוכות בתואר אלוף ישראל בקסמים לשנת 2012 ובאליפות הרשמית של אגודת הקוסמים הישראלית.

למעשה, מופע החושים של זיגי כבר הוצג בכל רחבי העולם ובשנים האחרונות זיגי נחשב לאחד המובילים בתחום, זאת בשל היכולת שלו לשלב את אומנות התקשורת ביחד עם הרבה מאוד הומור, הפעלות ויצירת חווית חדשות, מרגשות ומדהימות עבור הקהל שלכם – גם אם מדובר בילדים קטנים, גם אם מדובר בצוות העבודה וגם אם מדובר בערב גיבוש משפחתי לכבוד חג הפורים, מדובר במופע אמן חושים לפורים שפשוט אסור לכם בשום פנים ואופן לפספס.

המופע אשר מתקיים בחג הפורים הקרוב משלב קבלת פנים, קריאת מחשבות הקהל, ביצוע טריקים משונים ומיוחדים ביותר בתחום הטלפתיה ובעיקר הרבה מאוד מסתורין ותשוקה.

המופע של זיגי אמן חושים לפורים מותאם במיוחד עבורכם ועבור הקהל כך שגם אם מדובר בילדים אין מה לחשוש: לזיגי ניסיון עשיר בהפעלות של ילדים בתחום ולכן המופע לפורים נחשב לאחד המופעים המצליחים ביותר אשר רצים בתקופת החג, זאת משום שהוא משלב הפעלות ושילוב של הילדים בכל מהלך המופע – לעתים בהפתעה, לעתים בהתראה מראש אבל מה שבטוח זה שהילדים יישארו עם חוויה אשר תיחרט בלבם לכל חייהם.

 

 

זיגי אמן חושים – מקצועיות ללא פשרות

זיגי הוא אמן חושים לפורים מהשורה הראשונה בישראל, אשר יאפשר לכם לצאת מהמופע שלו עם חיוך גדול וגם הרבה מאוד סימני שאלה לגבי איך הוא עשה את זה? התהייה של רבים איננה מיוחסת רק למדינת ישראל, ובמהלך פועלו ארוך השנים זיגי אמן החשים הופיע מול עשרות אלפי בני אדם, כאשר הוא בעל ניסיון עשיר בתחום וזאת בשל יותר ממאות ההופעות אשר הוצגו מול הארגונים והחברות הגדולים ביותר בישראל ובכל רחבי העולם. זיגי הוא אמן החושים היחיד שאי פעם הגיע לבמה הנחשקת ביותר והופיע עם המופע שלו בטירת הקסמים magic castle אשר ממוקמת בבירת הבידור העולמית – הלא היא לוס אנג'לס.

אבל, לא רק בארה"ב זיגי אמן החושים אלא אלא בכל רחבי העולם, זאת גם בהופעה במופעים הגדולים והפופולריים ביותר בעולם מאות אלפי צופים נרגשים ונפעמים. בנוסף, המופע של זיגי נחשב לאחד המופעים הפופולריים והבולטים ביותר בפסטיבל המסכות אשר מתקיים בכל שנה באיטליה, ונציה, פסטיבל אשר מושך בכל שנה מאות אלפי בני אדם מכל רחבי העולם. הקסמים של זיגי ידועים כבר בכל העולם וזאת משום שהוא מבצע אותם ללא הכנה מוקדמת, אלא רק באמצעות יכולת אלתור אשר פותחה במשך שנים ארוכות.

סגנונו הייחודי והמרתק של זיגי הביא אותו כבר לכל רחבי העולם והוא היה גם המופע המרכזי בכנס המנהלים היוקרתי של אחת מחברות הרכב הגדולות ביותר בעולם בהודו. כמו כן, זיגי הוא מרצה מבוקש מאוד בכנסים ארציים אודות יצירתיות ודיבור מול קהל, זאת כאמור לאור העובדה שמאז החל במופע שלו הפך לזיגי לאחד מאמני החושים הטובים ביותר בארץ והוא נחשב כבר שנים ארוכות ל- מנטור בתחום של אלתור, הצגה מול קהל וביצוע יכולת בלתי נתפסת של קריאת מחשבות, שילוב של אלמנטים מסתוריים, הומור ובעיקר גיוס הקהל לצורך הפעילות.

כידוע, תחום הטלפתיה הפך לאחד מהמופעים האהובים ביותר בישראל ובעולם כולו ולא בכדי, זאת משום שהמופע הזה משלב הרבה מאוד מסתורין ותהייה ובעיקר אינטראקציה עם הקהל אשר לא יודע מראש לקראת מה הוא הולך וע"פ זיגי לא מעט פעמיים קורה כי הקהל נשאר המום למשך דקות ארוכות, גם כאשר מדובר באנשים מבוגרים אשר ראו לא מעט מופעים בחייהם. לכן, זיגי אמן החושים מבטיח לכם לקבל לכבוד חג הפורים העומד לבוא מופע יוצא דופן באיכותו, כזה אשר יבטיח חג פורים שמח ומבדח ובעיקר כזה אשר לא תצליחו להוציא מראש למשך זמן רב מאוד, עד הפעם הבאה.

 

מופע טלפתיה – לא משהו שנראה בעבר

כאמור, המופע של זיגי אמן חושים לפורים כבר הוצג בכל רחבי העולם והוא משלב ביצוע קסמים לא שגרתיים באמצעות קלפים, מטבעות, טלפתיה, כדורים, גומיות, כיפוף מתכות וקריאת מחשבות ומתאים לכל אירוע, כאשר לכבוד חג פורים החליט זיגי לצאת במופע חדש עם חומרים חדשים והצגה של יכולת בלתי רגילה במיוחד לקראת חג פורים. הרי מי מאתנו לא מעוניין לקחת אמן חושים לכבוד חג פורים, כזה אשר יצליח לרגש את הקהל בדיוק כמו שזיגי מבצע? המופע לחג הפורים מתאים גם לילדים וגם למבוגרים והוא משלב מופע טלפתיה מקצועי אשר קטעים ממנו זכו בפרסים שונים בכל רחבי העולם.

המופע הוא מופע מגוון ביותר אשר כולל בין היתר קטעי נבואה בלתי נתפסים, מופע מתמטי, שימוש בקובייה הונגרית וגם קטע אשר נחשב לאחד הבולטים ביותר כיום בעולם העל חושי – לא נספר לכם הרבה, אבל נאמר מראש כי הקטע משלב רולטה רוסית וזיגי למעשה מסכן את חייו למען הבידור שלכם, של האורחים שלכם ושל הילדים אשר צופים במופע. בנוסף, המופע משלב הרבה מאוד קטעי הומור אשר חלקו מתוכנן מראש וחלקו הוא אלתור מוחלט, וזאת כמובן בשיתוף מלא של הקהל. מדובר במופע יוצא דופן, מרגש ומסקרן אשר מבטיח כי ערב פורים שלכם יהיה הערב המיוחד ביותר.

מתי בפעם האחרונה הרי ישבתם במופע כאשר אתם מחופשים לדמות האהובה עליכם ומולכם הופיע אמן חושים יוצא דופן? כעת זו ההזדמנות, הרי חג פורים נחגג רק פעם בשנה ואם כבר חוגגים אותו חשוב לחגוג אותו בשמחה גדולה ובעיקר ליצור זיכרונות מיוחדים אשר לא כוללים רק ריקודים ושמחה אלא גם מופע מיוחד, שונה, מרתק וגדול מהחיים.

 

מופע אמן חושים לחג פורים – מהרו להזמין!

אם גם אתם רוצים לפנק את בני המשפחה, החברים, עמיתכם לעבודה בנשף פורים יוצא דופן ומיוחד, כזה אשר ישאיר את כולם המומים ונפעמים, אין למה לחכות: הכינו מראש את התחפושת הטובה ביותר שלכם, עטו את המסכה על פניכם, ספרו לכל החברים ובני המשפחה, הכינו משלוח מנות וכיבוד קל ופנו עוד היום באמצעות האתר לזיגי כך שגם אתם תוכלו להצטרף לאלפי הצופים הנלהבים אשר זכו לצפות במופע אשר מבטיח לכם חג פורים שמח ומבדח.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן