מופע טלפתיה לעסקים

הפכו את האירוע שלכם למגבש ומיוחד

אירועים חברתיים של חברות ומקומות עבודה הם לרוב אירועים בעלי מבנה דומה. קשה מאוד להפתיע את העובדים הוותיקים, וההגעה לאירוע הופכת להיות נטל חברתי. כדי להפוך את האירועים שלכם למהנים, כדאי מאוד לשלב מופע טלפתיה לעסקים. מופע טלפתיה לעסקים יהפוך את האירוע שלכם למיוחד, יגבש את צוות העובדים, ויגרום גם לעובדים הציניקנים ביותר להתפעל. הגיבוש אשר יוצר מופע טלפתיה לעסקים נגרם בגלל מעורבות רבה של הקהל במהלך המופע, מה שגורם לעובדים להכיר זה את זה. החיבור בין העובדים נוצר גם בגלל תחושת ההפתעה והפליאה, רגש שכל בני האדם חולקים עוד מאז שהם ילדים.

 

ממה מורכב מופע טלפתיה לעסקים

מופע טלפתיה לעסקים הוא מופע אשר ניתן לשינוי ולעיצוב על פי רצונות החברה והקהל הצפוי. עם זאת, המופע לרוב יתאים לכל הגילאים והאוכלוסיות. מופע טלפתיה לעסקים מורכב ממספר גורמים. גורמים אלו כוללים בין השאר:

  • הסתובבות בקהל: מעבר למופע הראשי על הבמה, ניתן בהחלט לשלב גם הסתובבות של אמן החושים בקהל. כך, מעבר למופע הראשי הקהל ייהנה מהופעות קטנות יותר, שיחברו יחד מעגלים חברתיים מצומצמים. מופעים אלו יכללו זריזות ידיים, קסמי קלפים ועוד.

 

  • קריאת מחשבות: במהלך המופע הראשי על הבמה, יעלו אנשים שונים מהקהל ואמן החושים יקרא, או שמע יכתיב, או מחשבותיהם. דוגמא לכך היא בפעלול הלוח הלבן של ירון פרזי במהלכו הנציג על הבמה בוחר מספר, ומספר על חייו. תוך כדי סיפור החיים רושם ירון פרזי את המספר הנבחר, אך מציג אותו בדרך מפתיעה ומיוחדת.

 

  • משחקים עם כסף: ראיתם פעם שטר מחליף את ערכו וחוזר חלילה אל מול עינכם? במהלך המופע ישולבו תעלולים פיננסיים שהיו גורמים לנגידי בנק ישראל לבקש ההעברה, עם החלפות של שטרות המגיעים מהקהל בשטרות עם ערך אחר, הופעה והיעלמות של מטבעות ועוד.

 

  • מופעים זוגיים: תיאום בין הנציג מהקהל לאמן החושים הוא עניין שניתן לראות במופעים רבים, הקהל רגיל לכך ומצפה לכך במופע מסוג זה. לעומת זאת, מופעים המשלבים שני נציגים מהקהל הם עניין אחר לגמרי. רק אמן חושים עם יכולות גבוהות במיוחד ידע לתמרן ולגרום לשני נציגים שונים מהקהל, שיתכן ואין ביניהם כל קשר, לעבור חוויה מנטלית מטלטלת ומבלבלת, במסגרתה נראה שהמוח שלהם מאוחד.

 

  • מופע השיפודים מסמר השיער: מדובר באחד מהשיאים של המופע של ירון פרזי. במהלך המופע, מניח אמן החושים שיפוד עצום בתוך שקית נייר חומה. לצידו, הוא מניח מספר שקיות ניר נוספות. המתנדב האומלל שעולה מהקהל צריך לקבל החלטה קשה. עליו לבחור באיזה שקיות יכה ירון בידו ויסתכן בפגיעה. כמובן שההחלטה מתקבלת רק לאחר ערבוב של השקיות אלה באלה כך שלמתנדב אין סיכוי לזכור היכן נמצא השיפוד.

 

ירון פרזי הוא אמן החושים המוביל עבור עסקים

אמן החושים ירון פרזי הוא אחד מהקוסמים המבטיחים ביותר בישראל. בשנת 2012 הוא אף קיבל את פרס אגודת הקוסמים הישראלית. ירון הופיע במספר מדינות, ואצל חלק מהחברות הגדולות ביותר במשק, כולל אמדוקס סוזוקי ופלאפון. ההופעות של ירון פרזי יגרמו לכל עובדי החברה, גם הקולניים ביותר, לשבת בשקט ובהתרגשות ולצפות במופע, ממש כמו ילדים קטנים. היתרון של הופעתו של ירון פרזי נובע מעירוב מלא של הקהל במהלך ההופעה, ותיבול הקסמים עם המון הומור ובדיחות. השילוב של אתנחתא קומית והעירוב של הקהל והנציגים שלו על הבמה במופע, הופכים את ירון פרזי לאמן חושים מושלם לעסקים.

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן