סרטים על קסמים וקוסמים ומה שבניהם

סרטי מדע-בדיוני שבתוכם קוסם

קסמים, כשפים ומכשפים רבים מספור. למרות זאת, הכנתי אוסף קצר של סרטים פופולריים מומלצים שכדאי לצפות בהם, אם עוד לא צפיתם. למטיבי הלכת שבנינו כמובן.

 

הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני (2011) [מדד מבקרים: 8.4]

סרט פנטזיה בעל שני חלקים בבימויו של דייוויד ייטס המבוסס על הספר השביעי בסדרת ספרי "הארי פוטר", מאת ג'יי קיי רולינג. חלקים אלו מספרים את סיפור המסע של הארי פוטר למציאה והשמדת סוד האלמוות של לורד וולדמורט. חלקים אלו נותנים הסבר לבעיית "הארי וולטמורט" המפורסמת והעיקרית בסדרה וכן עונים על שאלות נוספות שעלו במהלכה; לדוג' המניעים לפעולותיו של מנהל בית הספר הוגוורטס, פרופסור דמבלדור, ולפעולותיו של סוורוס סנייפ שלמדנו להכיר אותו כנסיך חצוי הדם בסוף החלק השישי.

 

שוליית המכשף (2010) [מדד מבקרים: 4]

סרט פנטזיה אמריקאי בבימויו של ג'ון טורטלטאב. המבוסס על הסיפור הקלאסי של "שוליית הקוסם" אך נותן לו גוון שונה ואפל. ניקולס קייג', מכשף זקן שבמשך 1000 שנה מחפש היורש העתידי למאסטר שלו. לאחר חיפושים רבים בכל העולם, הוא מאתר במקרה צעיר רזה ומבולבל, שרצה הגורל והוטל התפקיד עליו. המכשף משאיר את בית המלאכה שלו באחריות שולייתו. שוליית המכשף מעביר את האחריות על העבודות למקל המטאטא. חוסר הסדר מתחיל כאשר מקל המטאטא מפתח דעה ואישיות משלו.

 

הארי פוטר ומסדר החול (2007)

תחילת שנת הלימודים החמישית של הארי פוטר בהגוורטס. הארי מגלה שבגלל המדיניות החדשה של שר הקסמים, קורנליוס פאדג', אנשים רבים מהאוכלוסיית הקוסמים מתכחשים למפגש בינו לבין המכשף הרשע, הלורד וולדמורט.

מנהל בית הספר פותח מחדש את "מסדר עוף החול" – קבוצת קוסמים בוגרים נבחרים הפועלים נגד וולדמורט ותומכיו בגלל הופעתו של וולדמורט בסוף הסרט הרביעי. פאדג' ממנה גם מורה חדשה להתגוננות מפני כוחות האופל, דולורס אמברידג', אך תוכנית הלימודים שלה לא הכינה מספיק טוב את התלמידים להתגוננות מפני וולדמורט ותומכיו. הארי פוטר לוקח את העניינים לידיים ומארגן קבוצת מפגשים חשאית המכונה "צבא דמבלדור". הארי מלמד את חבריו התלמידים איך להתגונן בפני וולדמורט בצורה נכונה במקום שיעוריה של אמברידג'.

 

יוקרה (2016)

סרט קולנוע אמריקאי מסוגת הדרמה ומתח על אמן חושים שמנהל מופע טלפתיה וקסמים פופולרי ויחסו אל קולגה שלו – אמן חושים כשרוני ומבטיח. הסרט ביים הבמאי הבריטי כריסטופר נולאן, מבוסס על ספרו של כריסטופר פריסט שעובד לתסריט קולנועי. בשנת 1878, רופרט ואלפרד שני קוסמים צעירים ומבריקים הנמצאים בשיא הקריירה. מהרגע שהכירו, חייהם הפכו לתחרות מתמדת מלאה באלימות, יצרים ורצון עז להיות הטוב ביותר. אלפרד מוצא את הקסם הטוב ביותר, רופרט מנסה נואשות לחשוף את הטריק שמאחוריו, השאלה היא האם ישנו טריק?

 

האשליה (2013) [מדד מבקרים: 6.0]

סרט קולנוע אמריקאי מסוגת המותחן. בויים על ידי הבמאי הצרפתי לואי לטרייה. הסרט מספר את סיפור יחידת FBI הרודפת אחרי קבוצת אמני אשליות וקוסמים הנמצאים כמה צעדים לפניהם בכל שלב, ששודדים בנקים שונים ברחבי העולם במהלך ההופעות שלהם, ובאופן בלתי צפוי, מחלקים את הרכוש הגנוב לקהל.

 

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן