אמן חושים לברית

אם גם אתם שואלים את עצמכם מה זה בעצם אמן חושים, ולמה כדאי להזמין אותו לחגיגת הברית שלכם, הגעתם למקום הנכון. אמן חושים, או בכינוי המוכר 'מנטליסט' הוא אדם בעל יכולות קוגניטיביות מיוחדות ומפותחות, שיודע לקרוא מחשבות, לעשות טלפתיה ויש לו מסוגלות להשפיע על המוחות של הצופים בו. ירון זיגי הוא אחד מאומני החושים המובילים בארץ. ירון זכה במקום הראשון בארץ בתחרות לקוסמים ולמנטליסטים. הוא הופיע במדינות רבות ברחבי העולם, ביניהן איטליה, הודו, קפריסין וארצות הברית – בניו יורק ובלוס אנג'לס. ירון בעל ניסיון של 20 שנה כאמן חושים, ומאחוריו אינספור המלצות ולקוחות מרוצים.

 

למה כדאי להזמין אמן חושים דווקא לברית?

דבר ראשון, נאחל לכם מזל טוב לרגל התרחבות המשפחה! ונספר שמהניסיון שלנו, ברית מילה לרך הנולד יכולה להיות אירוע מורכב, במיוחד עבור ההורים הטריים והעייפים, אבל גם עבור שאר בני המשפחה והחברים המוזמנים.

הברית נערכת בדרך כלל 8 ימים אחרי הלידה, לפעמים קצת יותר. זהו שלב מרגש ומבלבל עבור ההורים, וארגון האירוע דורש מהם זמן רב ומשאבים, דווקא אחרי שחוו לידת תינוק חדש והגדלת המשפחה, חוויה שהיא מטלטלת ולא תמיד קלה. הברית עצמה היא מאורע לא פשוט, והבכי של התינוק בזמן הברית נוגע בלבבות של כל האורחים, מרגש ואפילו מעלה דמעה או שתיים.

לאחר הברית והארוחה המתלווה אליה, כדאי להציע תוכנית אמנותית מעניינת. תוכנית כזו יכולה להציע מעין פסק זמן עבור האורחים ולהקליל את האווירה. הבאת אמן חושים לברית היא התוכנית האמנותית המושלמת.

אמן חושים מוצלח יכול לסייע לשחרר את המוזמנים ולהשרות מצב רוח טוב, להפוך את האירוע למצחיק ומהנה ולהבטיח שהאורחים שלכם יחוו מופע בלתי נשכח. ירון זיגי מציע מופע מגוון – ירון יודע לעשות קסמים, להדהים את האורחים בפעלולים שונים, הוא יכול לעבור בין השולחנות או להתמקד במופע מרכזי – הכל לפי ההעדפות שלכם.

 

איך נראית הופעה של אמן חושים?

אומרים שתמונה שווה אלף מילים ולכן,

אמן חושים ירון זיגי

את הסודות המקצועיים של אמן החושים ירון זיגי כמובן שלא נחשוף לכם כאן, אבל אנחנו יכולים לומר דבר אחד – הופעה כזאת עוד לא ראיתם. ירון משלב בהופעותיו את יכולותיו המנטליות, עושה טלפתיה עם הקהל, וכמובן יש גם קסמים, פעלולים, חפצים שנעלמים ועוד.

ההופעות של ירון עשירות במוזיקה איכותית מהשורה הראשונה, ובעזרים ויזואליים שמיוצרים במיוחד בשבילו. ירון הוא אמן חושים כריזמטי ומנוסה, שיודע להחזיק קהל מגוון ולשתף אותו במתרחש על הבמה. ההופעה היא דינמית, מצחיקה, מרגשת, וכמובן שלכל אורכה תרחף באוויר השאלה – איך הוא עושה את זה. תשובה לשאלה הזו לא בטוח שהקהל יקבל, אבל תהיו בטוחים שהסקרנות תשאיר את כל הצופים ערניים ושותפים פעילים לאורך כל הדרך.

 

האם אמן חושים יכול להתאים גם לאירועים אחרים?

בוודאי! הופעה של אמן חושים מתאימה לכל אירוע, כמובן כשמדובר באומן גמיש ומנוסה שיודע להתאים את סגנון ההופעה הן לקהל הצופים והן לאופי האירוע. למשל, כשנבחן אפשרות להופעה לקהל של הגיל השלישי, נחפש אמן חושים שיודע לגשת לקהל בצורה רגועה ומותאמת, וכשמדובר בהופעה לילדים קטנים, נחפש אמן חושים שיתמקד בקסמים וטריקים, ויציע הופעה שתהיה בשיתוף הקהל וללא גירויים רבים מדי שיקשו על הקטנטנים.

כשמדובר בהופעה לקהל רב גילאי, למשל באירועים משפחתיים, זוהי משימה מורכבת יותר. במצב כזה, ירון זיגי הוא האיש שלכם. ירון יודע להפעיל קהל בכל הגילאים בו זמנית, ולתת מענה מותאם לכל קבוצה, כך שאף אחד לא ירגיש מקופח. באתר של ירון ניתן לראות המלצות חמות מקהלים שונים שהיו בהופעות שלו, והמלצות אלה אכן משקפות את יכולותיו של ירון בהופעה מול קהלים בגילאים שונים.

ואם אתם עדיין מתלבטים, נספר לכם שירון הופיע לפני החברות הגדולות ביותר במשק, והדהים אנשי עסקים ממולחים ומנכלים ישראליים ובינלאומיים. היכולות המנטליות והחושיות שלו, יחד עם כשרונו המתפרץ על הבמה והכריזמה הרבה לא משאירים אף אחד אדיש בקהל. ירון יודע להתאים את עצמו ואת ההופעה לאופי של הקהל.

לא דומה הופעה של אמן חושים בברית משפחתית לאמן חושים שמופיע בפני גיל הזהב, או לתלמידים בבית ספר. ירון יודע לתת מענה לקהלים מגוונים, הן מבחינת גיל והן מבחינת הרקע של המוזמנים. בדרך כלל, כאשר מדובר בברית, ניתן לראות קהל המורכב מטווח גילאים נרחב. מי שמחפש תוכנית מעניינת עם ערך מוסף לברית צריך לקחת זאת בחשבון, ולמצוא תוכנית שתתאים להרמת מצב הרוח של כל האורחים, מגיל לידה עד לגילאים המבוגרים יותר.

הזמנתו של אמן חושים ירון זיגי תשדרג את האירוע ברמות! ואנחנו די בטוחים שכבר הבנתם למה… אם אתם מתלבטים, רוצים להתייעץ עם ירון, או לוודא שמה שירון זיני מציע אכן מתאים לאירוע שלכם, אל תהססו להרים טלפון. כדאי גם להסתכל בסרטוני ובהמלצות שמופיעים באתר, שיתנו לכם הבנה מעמיקה יותר לגבי אופי ההופעה של ירון זיגי והתאמתה לברית. ושיהיה במזל!

שאלות ותשובות

קודם כל נאחל לכם מזל טוב על התרחבות המשפחה! מהנסיון שלנו, ברית מילה הינה אירוע מורכב, במיוחד עבור ההורים העייפים.

הזמנת אמן חושים תוכל להיות הפוגה לכמה שעות בה תוכלו לנוח, לצחוק, לפתח שיח עם הסובבים אתכם ובכך לייצר אירוע ואווירה בלתי נשכחת, בדיוק כפי שברית אמורה להיות.

אם בא לכם לראות כיצד ירון זיגי יהפוך את האירוע לבלתי נשכח כנסו לעמוד שלנו לראות את מופעי העבר שלנו.

ירון הוא אמן אשר נמצא בתחום כ-20 שנה לערך, לאור זאת הופעותיו מגוונות ותואמות לכל גיל ולכל קהל, הופעותיו הינן הופעות מגבשות ומצחיקות ועל כן תואמות בצורה מושלמת עבור הופעות משפחתיות.

ירון הופיע אל מול החברות הגדולות בעולם! קיבל ועדיין מקבל שלל מחמאות על כל הופעה.

כנסו ונעזור גם לכם להפוך את האירוע לבלתי נשכח!

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן