נודל – אפקט מנטליזם

"נודל" הוא אפקט חדשני עם דגש על שיפצור מטודות קיימות, שמאפשר למנטליסט המופיע לדעת מה המתנדב שלו חיפש במנוע חיפוש התמונות של גוגל.

אפשר לבצע את "נודל" גם מרחוק, ללא מגע במכשיר של המתנדב, ללא הנחיות מורכבות ומפוקפקות בצורה אורגנית ואמינה!

סרטון פרומו:

מה מקבלים?

מקבלים כתובת בסגנון HTTPS://G00GLE.CO.IL/USER כאשר במקום המילה USER – מה שתבחרו, והכתובת הזו מקושרת לאימייל שלכם. אני יכול להמליץ לכם על דברים טובים בתור שם משתמש אחרי ה"/", בלי מספרים של 5 ספרות או חרטות כאלו 😉 . מי שיוציא חיפוש בגוגל בכתובת הזו – אתם תקבלו התראה נכנסת במייל במכשיר שלכם מיידית עם תוכן החיפוש. מבולבלים? גם המתנדבים שלכם יתקשו להבין איך זה הגיוני: המילה Google בכתובת שלמעלה כתובה עם אפסים "00" במקום עם צמד האותיות "OO", וכשכותבים את זה באותיות גדולות – G00GLE, זה נראה דומה להחריד למילה GOOGLE האמיתית. זה מה שמאפשר העברת האפקט מהפיזי אל הוירטואלי – להופעות זום, לביצוע מרחוק. בנוסף, תקבלו גישה ישירה להתייעץ, לשאול שאלות, לבקש דברים – חופשי מולי בוואטס אפ 0523399049 (קישור לחיץ לוואטס אפ שלי), ותקבלו גישה לקבוצת וואטס אפ שבה כל מי שירכוש את האפקט – להתייעצויות ושאלות נוספות.

עלות: 500 ש"ח לא כולל מע"מ. לרכישה, נא לכתוב לי בוואטס אפ 0523399049 (קישור לחיץ לוואטס אפ שלי)

ביצוע מרחוק עבור הופעות זום – הסבר וידאו: פשוט הובילו את המתנדב שלכם לחפש תמונה בתוך "גוגל תמונות" (לכאורה) דרך הקישור שאתם מספקים לו, ותקבלו התראה בסלולרי עם תוכן החיפוש.

ביצוע מרחוק עבור הופעות זום – נוסח הודעות מומלץ:

  1. היי יוסי, לקראת ההופעה שלנו מחרתיים, אני רוצה לשתף אותך באיזה קטע אינטראקטיבי בזמן ההופעה, בא לך לעזור לי? יש לך 2 דקות כרגע?
  2. תודה! אני צריך שתחשוב על מפורסם, סלב, מי שבא לך – בארץ או בינלאומי. מישהו מוכר – כזה שכולם מכירים ויודעים איך הוא נראה.
    יש לך מישהו כזה בראש?
  3. מעולה 🙂
    אחרי שחשבת עליו אני צריך שתהיה לך תמונה שלו בסלולרי שלך.
    לחץ על הקישור הבא כדי להכנס ל"גוגל תמונות":
    HTTPS://G00GLE.CO.IL/XXXXX
    בכתובת הזו גוגל יחפש רק תמונות, בלי דפי אינטרנט או עמודי מידע. חפש את המפורסם הסלב עליו חשבת ושמור תמונת פנים טובה שלו על המכשיר שלך מהתוצאות.
    יש? 😉

  • ההודעות בנוסח זכר, יש לשנות במקרה הצורך ללשון נקבה. בנוסף, האזורים שצריך לשנות בהתאם להופעה והמשתמש שלכם מסומנים בסגול.
  • אם אתם חוששים שבסיום או אחרי ההופעה המתנדב שלכם יחזור להודעות הכתובות ויחקור לעומק את הכתובת ששלחתם לו, אתם כמובן יכולים למחוק את ההודעה שבה מופיעה הכתובת. בנוסף, יישמתי הגנות מתקדמות נגד העניין הזה – יש בהמשך מידע על זה תחת הכותרת "ההגנות המובנות האוטומטיות". מומלץ לעשות את זה כמה דקות טובות אחרי השיחה שלכם, כדי שעד ההופעה הוא לא ישים לב שההודעה מחוקה.

ביצוע פיזי – הדגמה + הסבר: כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליף את הכתובת google.co.il שהמתנדב כתב לכתובת שלכם g00gle.co.il/user – שני אפסים במקום שתי האותיות O באנגלית במילה google, ובסוף הכתובת סלאש ואז המשתמש שלכם. אני משתמש במשפט: "תן לי רגע את המכשיר, בוא נקצר תהליכים, אני אעביר אותנו לחיפוש רק של תמונות… בנתיים, תחשוב על…" ובזמן הזה נתתי רציונל לכך שהמכשיר אצלי וגם קניתי כמה שניות שבהן המתנדב צריך לחשוב על איזו תמונה הוא מתכוון לחפש. בפעם הבאה שהמתנדב רואה את המסך של המכשיר שלו אני אפילו מציין "הנה, העברתי אותנו לחיפוש של תמונות בלבד בלי עמודים". אם אתם משתמשים ב"ממשק מזוייף" (הסבר בסרטון הבא), אתם ממש יכולים להסב את תשומת הלב לשורת הכתובת המזוייפת שמופיעה למעלה (בקטנה), כשאתם מספרים שהעברתם לחיפוש תמונות בלבד.

  • הערה חשובה: לפעמים המתנדב יכנס ל- google.co.il, והדפדפן יבצע הפניה לכתובת ארוכה ומורכבת google.co.il/?abcdef, כלומר, הדפדפן יוסיף סלאש, סימן שאלה ועוד אותיות בהמשך. בכזה מקרה יהיה לכם הכי נוח ומהיר להשאיר את התוספת שהדפדפן "הדביק" בסיום הכתובת, כלומר לשנות את הכתובת באופן כזה:
    google.co.il/?abcdef ➡️ g00gle.co.il/user/?abcdef

ההגנות המובנות האוטומטיות שבאפקט, והגנות נוספות שאתם יכולים לנצל

אחרי שהמתנדב הוציא חיפוש, הוא לא יכול לחזור יותר לכתובת של "גוגל המזוייף" שלכם מאותו מכשיר – הוא יופנה לגוגל האמיתי מאותה נקודה אם ינסה. נסו בעצמכם להיכנס לקישור שלכם, לבצע חיפוש, ואז לחזור לכתובת שלכם – ולא תוכלו. אתם תמצאו את עצמכם בגוגל חיפוש תמונות האמיתי, ולא בכתובת של גוגל חיפוש תמונות המזוייף שלכם. ככה בעצם אם מתנדב מנסה לעלות על אופן הביצוע באמצעות הינדוס הפוך – reverse engineering – אחרי ההופעה, כשלהפתעתו גיליתם מה הוא חיפש בגוגל – יהיה לו הרבה יותר קשה.

מחיקת ההודעה: אתם בהחלט יכולים למחוק את ההודעה ובה כתובת הקישור שלכם אחרי שקיבלתם את תוכן החיפוש בביצוע של גרסת הזום מרחוק. זאת, כדי למנוע לחלוטין אפשרות ל-reverse engineering של המטודה. מומלץ לא מיידית בזמן שיש לכם עוד שיחה פעילה עם המתנדב, אלא רק כעבור כמה דקות כאשר הוא כבר כמעט בוודאות לא בחלון השיחה שלו איתכם יותר. יש לכם 10 דקות למחוק הודעת פייסבוק מסנג'ר (אחרי זמן זה, לא ניתן למחוק יותר) ובוואטס אפ שעה ו-8 דקות למחיקת הודעה.

הערה חשובה: אם ביצעתם חיפוש בממשק של עצמכם וכרגע אתם מופנים תמידית אוטומטית לגוגל האמיתי בכתובת שלכם, ואתם מעוניינים לאפס את זה ולקבל גישה לכתובת שלכם שוב, תוכלו לבקר בכתובת https://google.images-search.co.il/reset. תעלה על המסך הודעה "RESET OK", ואחריה תוכלו לחזור ולבקר בכתובת שלכם ולהכנס לגוגל המזוייף שלכם.

ביצוע פיזי – ממשקים מזוייפים: באמצעות ממשקים מזוייפים אתם יכולים לדמות בחיקוי מושלם כולל שורת כתובת שתציג את הכתובת google.co.il את חיפוש התמונות המקורי של גוגל. זה לא הכרחי אבל זה טאצ' מדהים כשהוא מתאפשר. הממשקים המזוייפים מכסים מקרים של דפדפן גוגל כרום או דפדפן גלקסי (פחות או יותר 75% מהמקרים!). עבור כל מקרה אחר, פשוט השארו בכתובת google.images-search.co.il שגם היא משכנעת לא פחות. הנה הסבר:

ביצוע פיזי – איך לא להסתבך – התגברות על נקודות כשל: הנחיות מדוייקות ומלאות, מקלדת פתוחה והסבר על שיגור החיפוש באמצעות לחצן זכוכית המגדלת, מה עושים אם ההתראה לא מגיעה אליכם (תקף לפרי שואו)? איך עוברים לדפדפן בקלות כשהמתנדב מתעקש לסייר באינטרנט בדרכים אחרות?

רציונל לשליפת המכשיר שלך – חיפוש מקביל במכשיר שלכם, פתיחת נעילה והמשך האפקט עם המכשיר שלכם, שימוש ברשימת אפשרויות במכשיר שלכם, שימוש בשעון חכם ללא שליפת המכשיר שלכם, או לגשת למזוודה במהלך ההופעה שם הסלולרי נמצא ולבדוק את ההתראה הנכנסת.

כמה מילות סיכום…

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן