אמן חושים ליום הולדת 50

הפכו חזרה לילדים ביום הולדת 50

ההגעה לגיל 50 הופכת עבור רבים את הרגעים של התדהמה המוחלטת לנדירים. קשה מאוד להפתיע אותנו, אנחנו מכירים את רוב האנשים הסובבים אותנו, חשים בטוחים במקום עבודה איכותי ובבית. יום הולדת 50 הוא לכן הזדמנות להחזיר אתכם לתחושת הפליאה וההתרגשות שחשתם פעם אחרונה בתור ילדים קטנים. מתי פעם אחרונה שפשפתם את העיניים בחוסר אמונה? פניתם לאדם שיושב לצידכם כדי לראות האם הוא ראה את אותו הדבר כמוכם? הסתכלתם הכי מקרוב שאפשר ועדיין לא מצאתם הסבר למה שאתם רואים? אמן חושים ליום הולדת 50 יגרום בדיוק לכך. ירון פרזי ייקח את התודעה שלכם למסע שיאתגר את גבולות הזמן והמרחב, במהלכו גם מבוגרים וגם צעירים יהיו מאוחדים בתחושת פליאה עמוקה.

 

מה כולל מופע יום ההולדת 50 של ירון פרזי

אמן חושים ליום הולדת 50 מספק עבורנו אטרקציה מיוחדת ביותר ליום ההולדת. המסיבה שלכם תחדל להיות מסיבת יום הולדת סטנדרטית ומוכרת, וגם אתם וגם האורחים תיכנסו יחד למסע של הפתעות ומחשבות עמוקות. מופע יום ההולדת 50 של אמן החושים ירון פרזי הוא מופע ברמות הגבוהות ביותר, של אמן חושים שכבר ראה הכול והופיע מסביב לעולם. מופע יום ההולדת 50 שלו יכלול בין השאר:

  • הפעלה של הקהל: כאשר יושבים במופע של אמן חושים לעיתים קרובות מרגישים שאם רק הוא היה בוחר בכם לעלות על הבמה, הייתם מצליחים לעלות על התרמית, לא הייתם נופלים כמו הנציג הנבחר. אמן החושים ירון פרזי משלב את כלל הקהל במופע שלו, וגורם לא רק לנציגים הנבחרים לעלות על הבמה אלא לכל אחד ואחד להרגיש חלק מהמופע.
  • שימוח הקהל ברחבה ובין השולחנות: לעיתים, כאשר מזמינים מופע ליום הולדת 50, קשה מאוד להחזיר את הקהל למסיבה לאחר מכן. התחושה היא שרגע השיא של הערב חלף, ושהמסיבה לקראת סיום. אמן שחושים ירון פרזי לא ייתן לכך לקרות, ובעזרת הסתובבות וביצוע קסמים מטווח אפסי מול עיני החוגגים המשתאים יהפוך כל שולחן או פיסת רחבת ריקודים פנויה, למופע קסמים ברמות הגבוהות ביותר. השיתוף של כלל הקהל במופעים הללו ייצר חיבור בין אנשים, ויהפוך את המסיבה למהנה יותר עבור כולם.
  • תחושת סכנה: אין דבר שמעלה את הדופק יותר בהופעות קוסמים מאשר הרגשת הסיכון. כולנו מכירים את הקסמים הסטנדרטיים הוותיקים של הניסור וכיוצא באלה. ירון פרזי לוקח את הסכנה אל עולמות אמן החושים. במהלך ההופעה, ייקח ירון שיפוד מתכת מאיים המחובר לפלטת עץ, יסתיר אותו תחת שקית נייר חום, יוסיף שקיות נוספות ויערבב כך שאף אחד לא יוכל לדעת איפה השיפוד. לאחר מכן, נציג מהקהל עצמו יצטרך לעלות לבמה, ולומר לאמן החושים על איזה שקית להלום בידו החשופה. אמן החושים יהלום כך ב3 מתוך 4 שקיות, כאשר האחרונה שתישאר היא השקית בתוכה מוחבא השיפוד.

 

המופע ילווה אתכם לכל אורך האירוע וגם הרבה אחריו

הדבר שעושה את ההבדל בין מופע מדהים של אמן חושים לבין מופע בינוני, הוא כמה זמן לאחר מכן המופע מלווה אתכם. עבור אמן חושים כמו ירון פרזי, השליחות היא לגרום לכם לחשוב, לגרום לקהל לראות את העולם דרך משקפיים  של פליאה וסקרנות. המופע שתראו במהלך יום ההולדת 50 ימשיך ללוות אתכם בימים ושבועות לאחר מכן. תמצאו את עצמכם חושים על הדרך בה הקסמים התבצעו לפני שאתם הולכים לישון, בעבודה ובשעות הפנאי. כך, מופע אמן חושים ליום הולדת 50 יהפוך אותה לבלתי נשכחת.

קסם קלפים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ?

השאירו פרטים
ונעזור לכם להגשים חלום

שתפו בקליק
סרטונים מההופעות של ירון
נגן וידאו
נגן וידאו
דילוג לתוכן